גן הילדים שממנו ברח הילד (צילום: אבי מזרחי)
גן הילדים (צילום: אבי מזרחי)

בן ה-4 שברח מהקייטנה – המינהל הקהילתי: "המציאות שונה לחלוטין"

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על המקרה השערורייתי, שבו צוות הקייטנה לא הבחין כי בן 4 ברח מהגן - מנהל מינהל קהילתי גינות העיר שייקה אל עמי טוען כי ההורים נתנו לילד את הקוד של השער והצוות הגיש תלונה נגדית

פורסם בתאריך: 12.7.17 23:14

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" על הילד בן ה-4, שהיה בקייטנת קיץ הפועלת במינהל הקהילתי גינות העיר בקטמון וברח מהגן, במינהל הקהילתי גינות העיר כי "המציאות שונה לחלוטין".

במינהל הקהילתי גינות העיר הגישו תלונה נגדית במשטרה נגד ההורים. לטענת שייקה אל עמי, מנהל מינהל קהילתי גינות העיר: "המציאות לצערי שונה לחלוטין. ההורים נהגו בחוסר אחריות משווע, בכך שנתנו את קוד השער לילדם ואפשרו את בריחתו מהגן. מיד עם גילוי דבר בריחתו הזעיק צוות הגן את קצין הביטחון ואת המשטרה. בהנחיית המערכת העירונית הוגשה תלונה כנגד ההורים על רשלנות ועל אלימות כנגד צוות הגן החינוכי. כמו כן, נאסרה כניסתו של הילד לגן. הביטחון במערכת החינוך מושתת ביו השאר על אמון שבין המערכת להורים. כשהם נתנו את קוד הפתיחה של השער לילדם, נהגו ההורים ברשלנות, ופגעו חמורות באמון של כל קהילת ההורים".

אל עמי מוסיף: "הערנו לצוות החינוכי על רשלנותו החלקית. ואולם אנו והמערכת העירונית רואים בהורים את הנושאים באחריות העיקרית למקרה. ולכך – הוגשה תלונה במשטרה".

כזכור, אביו של הילד טען כי בנו צעד כקילומטר והגיע עד צומת סואן ברחוב יוחנן בן זכאי, שם הוא עלה על רכב של נהג זר, שלמרבה המזל החזיר אותו הביתה בבטחה. האב הגיש תלונה במשטרה נגד צוות הגן. המשטרה פתחה בחקירה ובעירייה ציינו כי הם "רואים בחומרה את המקרה שהתרחש בקייטנת הקיץ של מינהל גינות העיר בבית יהודית". עוד נמסר מהעירייה כי "כלל המערבים באירוע מהצוות החינוכי קיבלו אזהרות לתיקם האישי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר