בית הספר יפה נוף בבית הכרם לאחר השיפוץ
בית הספר יפה נוף בבית הכרם לאחר השיפוץ

המהפך של בית הספר יפה נוף בבית הכרם

כחמישה מיליון שקלים הושקעו בעבודות שיפוץ נרחבות. ראש העיר ניר ברקת יפתח את שנת הלימודים בבית הספר

פורסם בתאריך: 29.8.17 16:56

הושלמו עבודות השיפוצים בבית הספר יפה נוף שבשכונת בית הכרם: המוסד, שבו פועלים גני ילדים ובית ספר יסודי, שופץ מן היסוד במהלך ימי החופש הגדול, בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים. כעת בית הספר מוכן לפתיחת שנת הלימודים תשע"ח, והוא אף צפוי לארח ביום שישי, היום הראשון ללימודים, את ראש העיר, ניר ברקת, שיגיע להתרשם מהתוצאות בשטח.

עבודות השיפוץ בבית הספר כללו, בין היתר, שיפוץ נרחב של החטיבה הצעירה ושדרוג משמעותי של הקומה העליונה, שבה לומדים כיתות ה'-ו', שאליה נוספו גם שלוש כיתות ספח לחללים שעומדים לרשות התלמידים; המקלט בבית הספר חודש, וכך גם המזכירוּת וחדרי השילוב הקטנים; כל תאי השירותים במוסד הוחלפו (למעט אלו ששופצו כבר בשנה שעברה); החלונות, המעקות והסורגים הוחלפו גם הם; חזית הבניין זכתה לניקוי באמצעות חול, ובקרוב היא תיצבע ויונחו בסביבתה פריטי גינה חדשים; הגנים והכיתות במוסד רוהטו מחדש, וכך ייעשה גם במרחבי הלמידה שבכל קומה, וכן בחדרי האמנות.

בית הספר יפה נוף אחרי השיפוץ

בית הספר יפה נוף אחרי השיפוץ

 

 

השיפוצים כללו תיקוני ריצוף ועבודות קרמיקה, עבודות צבע וטיח, עבודות חשמל, התקנת מיזוג חדש, עבודות גבס ועבודות עיצוב, שנעשו כולן בידי 30 פועלים ויותר, בהנחיית אנשי מקצוע מנוסים ובליווי של אנשי המוסד עצמם.

בית הספר יפה נוף אחרי השיפוץ

בית הספר יפה נוף אחרי השיפוץ

 

יצוין כי בשבוע שעבר הגיע לבית הספר מנכ"ל העירייה, אמנון מרחב, כדי להתרשם מהשיפוצים ולבחון את מוכנותו של בית הספר לשנת הלימודים הקרובה. כאמור, יגיע לבית הספר ביום הראשון ללימודים ראש העיר ניר ברקת, כדי לסייר ברחבי המוסד ולהשתתף בטקס קביעת מזוזה.

בשנת הלימודים הקרובה יתרכז סגל המורים ונושאי התפקידים בבית הספר המשופץ בפיתוח תוכנית הקיימוּת הירוקה במדעים, מגיל הגן ועד לכיתה ו, שמתקיימת בשיתוף הגן הבוטני והחווה החקלאית. כמו כן, יורחבו התוכניות במרכז המצוינות הפועל במוסד, בתחומים רובוטיקה, ברידג' וכתיבה יוצרת, ותורחב גם הפעילות בתחום האומנות – בבית ספר למוזיקה ובחוגים לאומנות פלסטית, לדרמה ולמחול.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. את המשכורת השנתית שלך אני מרוויח בשבועיים - תודה על הדחיפה, באהבה ״עציץ״

    צוות בית הספר לא השתנה בהרבה ב15 שנים האחרונות – אם הילד שלכם עם לב עדיף שתמצאו לו מקום אחר ללמוד ולהתפתח בו, כי בבית הספר הזה – קרה מספיק כבר. כולל אלימות ממורה כלפי תלמידים מה שבטוח לא קורה בימינו אבל אם יש בכם ציפיה שבית הספר הזה יטפל במקרים של בריונות או השפלות – תחלמו על זה כי המנהלת שם מספיק זמן, ותמיכה בנושא לא קיימת. מקווה שתנצלו, בהכל יש טוב ורע ובטוח שיש מורים חדשים שהם בני אדם שם. אבל כשמורים משפילים תלמידים עם תלמידים אחרים ואותה המנהלת ידעה טוב מאוד מה קורה – המקום צריך התחלה מחדש לא רק שיפוץ פיזי.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שכתבה את התגובה הזאת כל הכבוד לך את צודקת בכול מילה !!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר