גן ילדים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

ככה לא מתחילים שנת לימודים – 70 סייעות בגני ילדים פוטרו

הסייעות קיבלו מכתבי פיטורין שייכנסו לתוקף ב־10 בספטמבר. הרב אהרון ליבוביץ': "מי שפוגע בסייעות - פוגע בילדים". הנושא צפוי לעלות מחר, ראשון, בעירייה

פורסם בתאריך: 26.8.17 19:07

שנת הלימודים החדשה יוצאת לדרך כאשר 70 סייעות העובדות בגני ילדים ברחבי העיר פוטרו. מדובר בסייעות שהחלו לעבוד במערכת החינוך הירושלמית לפני פחות משנתיים. מכתבי פיטורין נשלחו לסייעות ב־10 באוגוסט, בהם צוין כי הפיטורין ייכנסו לתוקף החל מה־10 בספטמבר.

 



 

חבר המועצה הרב אהרון ליבוביץ, יו"ר סיעת ירושלמים בעירייה, תוקף את העירייה על המהלך: "זאת לא טעות, זאת מדיניות. מדיניות עירונית של לבשל במשך זמן רב מהלכים ביזיוניים ופוגעניים, אבל להודיע עליהם רק ברגע האחרון כדי לצמצם אפשרות של מחאה אפקטיבית נגד המהלך. מדיניות עירונית של פגיעה דווקא במי שאין להן כוח או יכולת להיאבק, אבל הכי זקוקות להגנה".

 


 

גן ילדים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)


 

עוד מוסיף הרב ליבוביץ וטוען כי "ניר ברקת אומר שנושא החינוך קרוב לליבו, אבל ההחלטות שלו מגלמות את ההפך המוחלט. מי שפוגע בסייעות – פוגע בילדים, ומי שלא מבין את זה – כנראה לא מבין על מה מבוסס תהליך חינוכי".

 


 

הרב אהרון ליבוביץ' (צילום: נעם פיינר)

הרב אהרון ליבוביץ' (צילום: נעם פיינר)


 

מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים אינה מעוניינת לפטר אף עובדת. ראש העיר ניר ברקת הנחה את הדרג המקצועי, על אף הסיטואציה שנכפתה על העירייה ואינה תלויה בה, לבחון ככל הניתן את השארתן של הסייעות הזמניות במערכת החינוך בעיר ולהציג את הפתרונות לכך עד יום ראשון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר