(מימין) בית הספר הניסוי, חניון קומות (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)
(מימין) בית הספר הניסוי, חניון קומות (צילומים: מינהל קהילתי לב העיר)

ועד ההורים של הניסויי נגד חניוני הקומות במרכז העיר

בהמשך לפרסום ב"כל העיר" - ועד ההורים של הניסויי במרכז העיר מתנגד להצבת חניוני הקומות סמוך למתחם בית הספר. יו"ר הוועד יניב מזר: "מפלצות החניה מתוכננות לקום ממש בצמוד לגני הילדים"

פורסם בתאריך: 8.8.18 21:26

לא כולם מרוצים מתוספת מקומות החניה במרכז העיר – שאושרה מוקדם יותר היום, רביעי, כפי שפורסם ב"כל העיר", בועדת התכנון והבנייה העירונית. ועד ההורים של בית הספר הניסויי מתנגד להצבת חניוני הקומות סמוך לשטח בית הספר.



לדברי יניב מזר יו"ר ועד ההורים: "הורי בית הספר הניסוי ועמותת ההורים הופתעו לגלות כי בשטח בית הספר עומדות לקום שש מפלצות חניה בתיכנונו של ראש העיר היוצא ניר ברקת ובחתימתו של עופר ברקוביץ המועמד לראשות העיר. מפלצות החניה מתוכננות לקום ממש בצמוד לגני הילדים, תעלינה לתושבי הבירה כארבעה מיליון שקלים והן יוסיפו לרחוב העמוס ממילא מעל ל-120 מכוניות. כל זאת בשטח שלא עולה על 200 מ"ר, תוך שהמתקנים נשענים על גדר בית הספר היסודי".

בית הספר הניסויי מרכז העיר (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

בית הספר הניסויי מרכז העיר (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", הבוקר, רביעי, אישרה הוועדה לתכנון ולבנייה את הצבתם של שישה מתקני חניה אוטומטיים (חניון קרוסלות) בגובה של כ-17.2 מטרים במרכז העיר. מדובר במתקן שיכול להכיל 12 כלי רכב, בשטח כולל של שני מקומות חניה.

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

חניון קומות (צילום: מינהל קהילתי לב העיר)

מתקן החניה הראשון בקומות הוצב כפיילוט באזור שוק מחנה יהודה לפני כשנתיים. כעת כאמור, לאחר כשנתיים של פיילוט, נדמה שמתקן החניה בקומות נחל הצלחה לא מבוטלת, שכן בעתיד הקרוב יותקנו מתקנים נוספים לרווחת התושבים והמבקרים באזור מרכז העיר.

גם באזור התעסוקה הר חוצבים מתגבשת תוכנית להצבת מתקני חניה בקומות (מכפילי חניה) – המהלך יוביל לתוספת של כ-500 מקומות חניה.


צומת גלומוב-רמת שרת-מלחה: החלו עבודות תשתית; הרמזורים יושבתו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שלומית כנען

    המתקן הזה והרכבים שעליו ייתמרו מעל ראשי מאות ילדים בגילאי 4-18 שמשחקים בחצר. אי אפשר להשוות לשטח של מסחר כמו המגרש שליד השוק, או של תעשיה קלה כמו בהר חוצבים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר