משה ליאון מכריז רשמית על התמודדות לראשות העיר (צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

וידאו – משה ליאון הכריז רשמית: "אני מתמודד על ראשות העיר"

בהמשך לפרסום הראשון בשבוע שעבר ב"כל העיר" - משה ליאון הודיע בשלישי בערב, במלון קראון פלזה, על מועמדותו לראשות העיר - בחירות 2018. סלוגן הקמפיין: "האהבה לירושלים תנצח"

פורסם בתאריך: 27.3.18 21:03

משה ליאון הכריז הערב, שלישי, 27.3.18, על מועמדותו הרשמית לראשות העיר. בהמשך לפרסום הראשון ב"כל העיר", ליאון הכריז על כך במסגרת הרמת הכוסית, שערך במלון קראון פלזה. סלוגן הבחירות של ליאון: "האהבה לירושלים תנצח". מספר 2 ברשימתו של ליאון הוא עופר איובי, יו"ר מינהל קהילתי גילה.

"הגעתי לרגע הזה אחרי דרך ארוכה של חיי עבודה מלאי משמעות ואתגרים", אמר ליאון הערב בהכרזה הפומבית. "על בסיס זה של עשרות שנות עשייה וניסיון בתפקידי מפתח בשירות הציבורי בכלל ולמען ירושלים בפרט, בשלו עבורי כל התנאים להוביל את העיר. אינני בא כמי שמבקש לכבוש לו יעד. אני בא לכאן בשביל להפוך יחד אתכם חלומות למציאות ולהנהיג את ירושלים מעלה לפסגות הראויות לה כבירתנו הנצחית והמאוחדת".



עוד אמר ליאון: "נוביל את ירושלים לעצמאות כלכלית. אני שואף שסופו של יום לא נצטרך לעמוד מול ממשלת ישראל ולבקש את התקציב שאנחנו כל כך צריכים. ככה אנחנו בהחלט נוכל להגיע ולחיות בעיר נקייה ומטופחת עם תשתיות הראויות לעיר בירה של ישראל. עבורי לא מדובר בסיסמאות ולא במשאלת לב בלבד. ברורות לי המטרות והדרך המעשית לממשן וביכולתי לממשן. יד ביד נביא את ירושלים למקום הראוי לה ולתושביה". בהמשך הוסיף: "אני יוצא למסע הזה באמונה שלמה ובתקווה עמוקה לתרום ככל יכולתי לעיר הזאת".



שיחה עם ליאון לפני ההכרזה  –


כזכור, בסיבוב הקודם, הבחירות לראשות העיר, שנערכו ב-2013, התמודד ליאון לראשות העיר, אך הפסיד לניר ברקת, וזאת למרות שנחשב לשליחם של השרים אביגדור ליברמן ואריה דרעי. על אף שרבים ציפו שיעזוב את ירושלים לטובת העיר שממנה הגיע – גבעתיים, ליאון המשיך להתגורר בירושלים, נשאר במועצת העירייה בחמש השנים האחרונות והחל לעבוד, בתחילה מתוך האופוזיציה ולאחר מכן כמחזיק תיק המינהליים הקהילתיים, כשהצטרף לקואליציה של ברקת.

עופר איובי – מס' 2 ברשימת ליאון


מאיר ברדוגו, יועץ אסטרטגי


יו"ר ועד סוחרי השוק, נינו פרץ


דני נוימן – בהכרזה של משה ליאון

 


 שרון ארד – תומך של ליאון


חיים אלדר, איש יחסי הציבור של ליאון

 

 


 

 

כוונותיו של ליאון להתמודד על ראשות העיר ב-2018 היו ידועות לכל, אך הוא למעשה, המתין להכרזתו הרשמית של ברקת על פרישה מהמרוץ לקדנציה שלישית לראשות העיר, לטובת התמודדות ברשימת הליכוד הארצית. עכשיו, כשזה מאחוריו, ליאון מכוון להיות ראש העיר הבא של ירושלים, והוא הולך על זה בכל הכוח.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר