ברקת מכריז באופן רשמי שלא יתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר
ברקת מכריז באופן רשמי שלא יתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר

וידאו – ברקת הכריז רשמית: "לא אתמודד לראשות העיר"

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כל העיר": הבוקר, ראשון, הודיע ברקת כי יעזוב את ראשות העיר לטובת מרוץ בליכוד

פורסם בתאריך: 25.3.18 12:27

בהמשך לפרסום בשבוע שעבר ב"כל העיר" – ראש העיר ניר ברקת הכריז היום, ראשון, באופן רשמי שלא יתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. ברקת העלה לדף הפייסבוק שלו סרטון עם ההודעה. כמו כן, הוא נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והודיע לו באופן רשמי כי הוא מתכוון להתמודד ברשימת הליכוד.




"לפני 16 שנים עזבתי את עסקיי והתמסרתי תמורת שקל לשנה להצלת ירושלים", כך אמר ברקת בסרטון שהפיץ בדף הפייסבוק שלו. "העיר בה גדלתי ובה הקמתי את משפחתי. במשך עשור ביחד עם שותפים רבים, ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו חוללנו מפנה היסטורי והחזרנו את ירושלים לפסים של צמיחה עם התקציב הגדול ביותר בתולדות העיר. לאחר שירושלים עלתה על המסלול הנכון החלטתי שלא אתמודד לקדנציה שלישית לראשות העיר. בסיום הקדנציה אעזוב את העירייה, אבל לעולם לא אעזוב את ירושלים. הצלחתה של ירושלים המאוחדת, בירת הנצח של העם היהודי, היא הצלחתה של מדינת ישראל, כעת החלטתי לשרת המדינה ברמה הלאומית, ולחזק את תנועת הליכוד שבדרכה אני מאמין בכל לבי. בכוונתי לבקש את תמיכת חבריה בבחירות הקרובות".

ברקת המשיך ואמר: "אבי תמיד איחל לי ולאחיי שנזכה לשרת את מדינת ישראל ללא הצורך לבקש דבר בתמורה. בכל תפקיד שהציבור יטיל עלי אמשיך לשרת בשקל בשנה וארתום את ניסיוני וכישוריי כקצין בצנחנים וכיזם הייטק וכמי שהנהיג את העיר המרתקת והמורכבית ביותר לניהול, למענכם, אזרחי ישראל".

ברקת, כפי שפורסם ב"כל העיר", לא יתמודד על ראשות הממשלה מול בנימין נתניהו, אך, כן בכוונתו להתמודד על מקום גבוה בצמרת הליכוד.

במפגש שערך הבוקר ברקת עם נתניהו, אמר לו ראש הממשלה: "אתה יודע מה אני אומר לאנשים שהם מספיק משוגעים לעמוס על עצמם תפקידים ציבוריים, ברכותיי ותנחומיי. בעת הזאת אני אומר ברכותיי! אני שמח מאוד להמשך שיתוף הפעולה בינינו, עשינו זאת היטב בתפקידך כראש העיר ובתפקידי כראש ממשלה. ועכשיו אני מקבל אותך בזרועות פתוחות לתנועתנו, התנועה הגדולה ביותר במדינה וזאת תוספת חשובה, צריך לעשות דברים מעכשיו למען המדינה".



מה הסיכוי של ברקת להתברג במקום טוב למעלה בליכוד? ברקת טוען שיש לו כ-10,000 מתפקדים בליכוד, ובשיחות עם "כל העיר" העריכו כמה פרשנים פוליטיים בכירים כי לברקת יש סיכוי לא רע להתברג בעשירייה הראשונה של מפלגת השלטון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ניר ברקת (צילום: אורן בן-חקון)

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ניר ברקת (צילום: אורן בן-חקון)

הבחירות המוניציפליות למועצת העירייה ולראשות העיר צפויות להיערך בסוף אוקטובר (30.10.18). כעת, מי שצפוי להודיע באופן רשמי על מועמדותו לראשות העיר, כפי שפורסם ב"כל העיר", הוא משה ליאון, מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים. ההכרזה צפויה ליום שלישי הקרוב, 27.3, במהלך הרמת הכוסית לחג הפסח במלון קראון פלזה.

בין המועמדים הנוספים לראשות העיר: עופר ברקוביץ, יור" תנועת התעוררות, שמכוון השנה להכפיל את כוחה של הסיעה מ-4 מנדטים ל-8 מנדטים; עו"ד אבי סלמן, לשעבר יועצו של ברקת; ועו"ד יוסי חביליו, לשעבר היועץ המשפטי לעירייה; אך, השחקן החזק של הבחירות יכול להיות סגן ראש העיר יוסי דייטש (יהדות התורה), שיהנה מתמיכת הרחוב החרדי ויכול אף להתחבב על הרחוב החילוני.

לגבי סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן, שהכריז על מועמדותו לראשות העיר – הוא נתון כרגע במעצר בית, בעקבות חשדות שעומדים נגדו בגין עבירות לכאורה של לקיחת שוחד, הלבנת הון ושימוש לרעה בכוח המשרה – בשתי פרשות שונות – המלון בכורש ואולם הארטמיסיה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ירושלים של זהב

    לעד ולנצח נצחים ירושלים בירת ישראל!!
    אין על ביבי ואין על על הליכוד..בהצלחה לניר ברקת..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר