מאיר תורג'מן בהארכת המעצר, היום בבית המשפט (צילום: מגד גוזני)
מאיר תורג'מן בהארכת המעצר (צילום: מגד גוזני)

מאיר תורג'מן שוחרר למעצר בית; יורחק מעיריית ירושלים למשך 45 ימים

בית משפט השלום בראשון לציון שחרר את סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן למעצר בית בפיקוחם של אשתו וילדיו עד ליום 30.3; עוד הוחלט כי תורג'מן יורחק מעיריית ירושלים ל-45 ימים ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה

פורסם בתאריך: 19.3.18 13:42

סגן ומ"מ ראש העיר מאיר תורג'מן שוחרר היום, שני, 19.3, למעצר בית מלא עד ליום 30.3. בית משפט השלום בראשון לציון החליט לשחרר את תורג'מן בתנאים, לאחר שהצדדים – המשטרה וסנגורו של תורג'מן עו"ד איתן פלג, הסכימו על מסגרת השחרור בקווים כלליים.

כזכור, מאיר תורג'מן, סגן ומ"מ ראש העיר ויו"ר ועדת התכנון והבנייה בעיריית ירושלים, נעצר ביום שני שעבר בחשד לעבירות של לקיחת שוחד, הלבנת הון ושימוש לרעה בכוח המשרה. לפי חשד המשטרה תורג'מן קיבל טובות הנאה שוות כסף בתמורה לקידום תועלתם של אחרים בניגוד לחוק. יחד איתם נעצרו בנו איציק תורג'מן, מנהל מלון כורש משה הבא, היזם דוד קליינר ובעלי אולם האירועים ארטמיסיה בתלפיות דודו אברהם ואלון סעדון. כפי שפורסם ב"כל העיר", עיקר החשדות בפרשת המלון בכורש הוא שהבא וקליינר ביצעו שינויים במבנה ההיסטורי, בסיועו של תורג'מן. כמו כן לפי החשד הבא חתם על ערבות בנקאית עבור תורג'מן בסכום של 200 אלף שקל. בנוגע לאולם האירועים ארטמיסיה, חשוד תורג'מן כי קידם את עניינים של הבעלים וערך במקום אירועים.

השופט עמית מיכלס החליט היום, שני, כי תורג'מן ישהה במעצר בית מלא תחת פיקוחם לסירוגין של אשתו לוסי תורג'מן וילדיו. עוד החליט השופט כי תורג'מן יורחק מעיריית ירושלים למשך 45 ימים. כמו כן, החליט השופט מיכלס כי על תורג'מן נאסר לדבר עם אדם כלשהו אודות החקירה ונאסר עליו ליצור קשר עם המעורבים בפרשה. "הרחקה ואיסור יצירת קשר עם המעורבים בפרשה, או כל גוף או גורם בעיריית ירושלים למשך 45 ימים החל מהיום. המבקשת (המשטרה) תעביר, בהקדם, ולא יאוחר מיום 8.4.18 לחשוד ולבא כוחו, רשימה של אנשים עמם אסור לו ליצור קשר".


מאיר תורג'מן בהארכת המעצר, היום בבית המשפט (צילום: מגד גוזני)

מאיר תורג'מן (צילום: מגד גוזני)


בית משפט השלום השלום בראשון לציון הוציא לתורג'מן צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 90 ימים. כמו כן, הוחלט כי על תורג'מן להפקיד הפקדה כספית בסך 40 אלף שקל, לחתום על התחייבות עצמית של 100 אלף שקל וערבות צד ג' בסך 50 אלף שקל, שתיחתם על ידי כל אחד מהמפקחים עליו.

 

השופט מיכלס הוסיף וציין בהחלטתו: "לאור העובדה שהחקירה נמצאת בראשיתה, וכאשר מספר מעורבים מרכזיים בחקירה מתפללים, כך על פי הנטען, ביחד עם החשוד (תורג'מן) בבית הכנסת, אינני מתיר לחשוד לצאת לבית הכנסת בו הוא נוהג להתפלל, בהר חומה, במהלך סוף השבוע הקרוב. אני מתיר לחשוד לצאת ולהתפלל בבית כנסת אחר, שפרטיו יועברו למבקשת (המשטרה), ובתנאי שהוא יהיה מלווה על ידי אחד או יותר מהמפקחים שאושרו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר