שחקני קבוצת הנוער של הפועל, ליאור זדה (צילומים: באדיבות מועדון כדורגל הפועל ירושלים)
שחקני קבוצת הנוער של הפועל, ליאור זדה (צילומים: באדיבות מועדון כדורגל הפועל ירושלים)

דעה | אולי הפעם?

קבוצת הנוער של הפועל שמנסה להפעיל לליגת העל בשנים האחרונות ללא הצלחה, לא תצליח ככל הנראה לעלות באופן ישיר גם השנה, אבל עדיין נותר לה סיכוי ריאלי לעשות זאת דרך המבחנים

פורסם בתאריך: 2.5.24 13:20

כבר שבע שנים שקבוצות הנוער של הפועל ירושלים על גלגוליה השונים נמצאת בליגה לאומית מחוז דרום, כשהמשימה העיקרית בשנים האחרונות היא עלייה לליגת העל. קבוצת הנוער ממוקמת באופן תדיר בצמרת הליגה הלאומית לנוער (דרום), אבל ניסיונות העלייה כשלו, כולל בעונה שעברה, אז הפסידה הקבוצה במשחק המבחן הקובע לעירוני ראשון לציון מליגת העל.
השנה הבטיחה קבוצת הנוער את המקום השני, כלומר מקום במשחקי ההצלבה. באופן תיאורטי, יש עוד סיכוי לסיים במקום הראשון, כשהאדומים מרוחקים רק 2 נקודות מהמוליכה הפועל פתח תקוה, אבל הסיכויים שהמלאבסים ישמטו נקודות באחד משני המשחקים האחרונים שלהם – נמוכים. מאוד.

קבוצת הנוער של הפועל עושה עונה פנטסטית, טובה יותר לדעתי מכל העונות הקודמות בלאומית, ועדיין הפועל פתח תקוה קבוצה חזקה מאיתנו, ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, היא תעלה ישירות לליגת העל לנוער, כשאנחנו כאמור נלך לשחק במשחקי המשחק ההצלבה – ככל כנראה מול מכבי הרצליה מהמחוז הצפוני.
מאמן הקבוצה, ליאור זאדה, בנה תלכיד שחקנים שחלקו הקטן חריג גיל כמו השוער המצוין עילאי טובים, שספג בסך הכל 13 שערים כל העונה וגם מתאמן עם הבוגרים. הבלם והמנהיג רז יחזקאל, שצפוי לעלות לבוגרים בעונה הבאה, קשרים וחלוצים מצויינים כמו נדים ורסאנה, מג'ד דאחלה ואליה ביטון שהגיע מאשדוד והבקיע כבר 14 שערים וכמובן כארם זועבי.
בשנה שעברה זיו אריה כמעט ולא איפשר לשחקנים מצטיינים מהנוער ששיחקו בבוגרים לשחק במקביל גם בקבוצת הנוער, כמו איתי זדה מה שפגע בסיכויי העלייה, אבל השנה הקונספט שונה, מתוך מחשבה להגביר את הסיכויים לעלות ליגה. ליאור קאסה עוד שיחק בתחילת השנה בקבוצת הנוער, אבל עד מהרה השתלב היטב בבוגרים עד שנמכר למכבי חיפה, וכארם זועבי שמשחק דקות משחק רבות בבוגרים, מחלק את זמנו גם עם קבוצת הנוער ונותן את הערך המוסף שלו, מה שהופך את הקבוצה למצוינת.
בחזרה לסיכויי העלייה: מה שנותר לנו בעיקר הוא להחזיק אצבעות שהפועל פ"ת תאבד נקודות ואילו קבוצת הנוער תנצח את מכבי יבנה בבית ונס ציונה בחוץ. אנחנו בסך הכל צריכים מעידה קטנה של פתח תקוה, כי לנו יש יחס שערים טוב יותר, כך שבמצב של שוויון בנקודות יש לנו יתרון.
אם בכל זאת, הצפוי יקרה ונפגוש את מכבי הרצליה במשחקי המבחן, שדרכם גם כן אפשר לעלות ליגה, אני בטוח שזדה יכין את הקבוצה היטב בתקווה שנעבור אותם בדרך למשחק המכריע על העלייה מול הקבוצה במקום ה-15 בליגת העל לנוער, וכפי הנראה זו תהיה רמת השרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר