רוחמה ליד תמונתו של מושיקו ז"ל, הפאן טראק החדש (צילומים: פרטי)
רוחמה ליד תמונתו של מושיקו ז"ל, הפאן טראק החדש (צילומים: פרטי)

הניצחון של רוחמה: ה'פאן טראק' לזכר סמ"ר מושיקו דוינו ז"ל חוזר לפעילות

כחצי שנה לאחר שנגנב רכב 'הפאן טראק' - מיזם ההנצחה שהקימה רוחמה דוינו לזכרו של בנה, מושיקו שנפל בצוק איתן, גויסו 380 אלף שקלים לטובת רכישת 'פאן טראק' חדש. "אין לי דרך להודות לאלפי האנשים שעזרו"

פורסם בתאריך: 12.5.24 13:32

רגע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה – קיבלה רוחמה דוינו, אמו של סמ"ר מושיקו דוינו ז"ל שנפל במבצע צוק איתן בשנת 2014 – בשורה משמחת: מיזם ההנצחה שהקימה לזכרו של בנה – יחזור לפעילות הודות להתגייסות מדהימה של אלפי תורמים ותורמות.

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", מיזם ההנצחה של רוחמה דוינו הינו 'פאן טראק' – פוד טראק שמבשל אוכל לחיילים בשטח – כפי שעשה בנה מושיקו ז"ל, שדאג לבשל ולהאכיל באוכל של אמו רוחמה את חבריו ליחידה.


מושיקו דוינו ז"ל ואמו בבסיס (צילום: פרטי)

מושיקו דוינו ז"ל ואמו רוחמה (צילום: פרטי)


לפני כחצי שנה, בזמן שהיה בפעילות בדרום נגנב הרכב בשטחי הדרום, והאם הכאובה וחב"ד קטמון פנו לציבור כדי לגייס 380 אלף שקל ולרכוש פאן טראק חדש.


ה'פאן טראק' לזכרו של מושיקו דוינו (צילום: אלבום פרטי)

ה'פאן טראק' לזכרו של מושיקו דוינו (צילום: אלבום פרטי)


 

 

בסוף השבוע החולף, רגע לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, קיבלו רוחמה ואנשי חב"ד קטמון את הידיעה המשמחת שהסכום גויס. הפאן טראק החדש נרכש באופן מיידי, ולאחר יום העצמאות ישובו חיילי צה"ל ברחבי הארץ ליהנות ממיטב המאכלים שמכינים בו.

אם מיזם ההנצחה למושיקו ז"ל מדבר אליכם, אם אתם רוצים לסייע בעשיית טוב לחיילים ולמשרתי המילואים – ניתן להמשיך ולתרום לטובת הפעלת ה'פאן טראק' כאן.


רוחמה ליד תמונתו של מושיקו ז"ל (צילום: פרטי)

רוחמה ליד תמונתו של מושיקו ז"ל (צילום: פרטי)


"זה פשוט לא מובן מאליו שבתקופה כל כך קשה שבה יש כל כך הרבה תורמים ותורמות עם כל כך הרבה הנצחות של מאות חיילינו, בנינו ובנותינו, הצלחנו לגייס את הסכום עבור הפן טראק החדש שמנציח את הבן שלי, מושיקו ז״ל, וזה לאחר עשר שנים מיום נפילתו", אומרת רוחמה בהתרגשות. "אין לי דרך להודות ולהגיד תודה לאלפי אנשים שעזרו לחב״ד קטמון ולנו, משפחתו, להנציח את מושיקו ולפנק את החיילים /ת היקרים לליבנו כמו שעשה בחייו. אני מבקשת מכל האנשים היקרים שרוצים לעשות טוב לחיילינו הגיבורים, להמשיך ולסייע למיזם. עם ישראל חי".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר