זיו בצלאל, משה ליאון (צילומים: פרטי, יח"צ)
זיו בצלאל, משה ליאון (צילומים: פרטי, יח"צ)

זיו בצלאל הודיע על תמיכה במשה ליאון

איש העסקים, שהיה יועצו הבכיר של מאיר תורג'מן ואחד ממקורביו: "אפעל בכל כוחי לבחירה של משה ליאון לראשות העיר"

פורסם בתאריך: 29.7.18 11:37

המועמד לראשות העיר משה ליאון זכה השבוע להוסיף לשורותיו שחקן ידוע בנוף הירושלמי. איש העסקים זיו בצלאל, שהיה יועצו הבכיר של סגן ראש העיר לשעבר מאיר תורג'מן ואחד האנשים הקרובים אליו, הודיע על תמיכתו במועמדותו של ליאון במירוץ לראשות העיר.



זיו בצלאל (צילום: פרטי)

בצלאל ל"כל העיר": "עקב ההתפתחויות בחודשים האחרונים ופרישותו של מאיר תורגמן מהמירוץ לראשות העיר, ואני מאמין בכל ליבי בצדקתו, אתמוך ואפעל בכל כוחי לבחירה של משה ליאון לראשות העיר. מהיכרותי רבת השנים עם משה, יש לו את הניסיון, הידע והיכולות המתאימות ביותר להובלת ירושלים קדימה. ב-5 השנים האחרונות פעל משה כמחזיק תיק המנהלים הקהילתיים, ומידע אישי נחשפתי לפעילות הרבה ולעשייה שלו למען התושבים בכול שכונה ושכונה".

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado)

בתוך כך, השבוע הודיע ליאון על האיש שיאייש את המקום הרביעי ברשימתו למועצת העירייה – עו"ד יואל בורשטיין, שמיועד להחזיק את תיק הקליטה. כזכור, מספר 2 ברשימה של ליאון הוכרז כבר לפני כחודש – יו"ר מינהל קהילתי גילה עופר איובי. המקום השלישי, יש לציין, משוריין למועמדת.

עו"ד בורשטיין מוסר כי "משה ליאון הוא איש מיוחד במינו – אני מאמין בכל לבי שיחד נצליח לשפר את הטיפול והליווי של העולים החדשים בעיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר