מירי רגב, זאב אלקין (צילומים: הדס פרוש, ראובן קפוצינסקי)
מירי רגב, זאב אלקין (צילומים: הדס פרוש, ראובן קפוצינסקי)

שרת התרבות רגב: "אלקין הוא האיש הראוי ביותר לנהל את ירושלים"

תמיכה נוספת למועמד לראשות העיר זאב אלקין. עוד מוסיפה השרה רגב: "ב-30 באוקטובר, ראש העיר הבא שלכם, זאב אלקין"

פורסם בתאריך: 17.10.18 16:45

המועמד לראשות העיר השר זאב אלקין קיבל השבוע הצהרת תמיכה גם משרת התרבות מירי רגב. בסרטון שפורסם מטעם מטה אלקין ביום רביעי האחרון (17.10), קוראת השרה רגב לתושבי העיר להצביע עבור חברה למפלגת הליכוד.



"תושבות ותושבי ירושלים היקרים", אומרת רגב בתחילת הסרטון, "זאב אלקין הוא האיש הראוי ביותר לנהל את העיר ירושלים. אלקין הוא איש של עשייה, עם הרבה ניסיון, עם הרבה מאוד יכולות, ועם הרבה מאוד קשרים. ב-30 באוקטובר, ראש העיר הבא שלכם, זאב אלקין". רגב הוסיפה ואמרה לאלקין: "אנחנו עוד נעבוד ביחד ונקדם את ירושלים. אני מעריכה אותך ואני יודעת שאתה תיקח את ירושלים למקומות הכי חשובים, כי אין לנו בירה אחרת".

אלקין הודה לרגב על התמיכה וציין כי "את עשית המון למען ירושלים כשרה, ואין לי ספק שנעבוד יחד בכל תפקיד בממשלה שבו תהיי".

הבעת האמון של רגב באלקין מצטרפת לתמיכה נרחבת של חברי כנסת ושרים מטעם הליכוד ובראשם ראש הממשלה בנימין נתניהו. בנוסף, במטה אלקין מציינים כי גם שרי וחברי הכנסת של הבית היהודי, בראשם נפתלי בנט ואיילת שקד, ראש העיר היוצא ניר ברקת, יו"ר בית"ר ירושלים אלי אוחנה ואחרים כבר הביעו את תמיכתם במועמדתו של אלקין לראשות העיר.

בתוך כך, במטה הבחירות של אלקין ממשיכים להיאבק על הקולות החרדים, כשבשיחות עם "כל העיר" מביעים במטה הסתייגות מהקביעה שכל ציבור בוחרי ש"ס יצביע עבור מועמדתו של משה ליאון. לדברי אותם גורמים, רבנים רבים שמזוהים עם ש"ס, בהם רב שכונת קטמונים הרב אברהם קריספין, ראש ישיבת 'יגל אברהם', רב שכונת בקעה הרב אליהו ארבג'ל, רב שכונת פסגת זאב הרב יגאל כהן, הרב שלום ארוש של חסידי ברסלב, הרב משה צור ראש ישיבת 'אש התלמוד' והרב יוסף דרשן ראש ישיבת 'פאר התלמוד' ועוד.

כמו כן, במטה אלקין מתגאים גם בהצהרת התמיכה שפרסם השבוע הרב ניסים זאב, ח"כ הכנסת לשעבר מטעם ש"ס, שכיהן גם כסגן ראש העיר של אהוד אולמרט ונמנה על מייסדי תנועת ש"ס. בהכרזת התמיכה שלו באלקין, ציין הרב זאב כי "אני מכיר את השר זאב אלקין בעבר ובהווה כאיש ישר ונאמן. איש רב פעלים. אוהב תורה. הרבה כבוד ודרך ארץ. אוהב ארץ ישראל, עם ישראל ואהבת ארץ ישראל. יש בו את כל האלמנטים שקשורים לירושלים. אני מאמין שהוא כראש העיר ירושלים, יוכל לתרום רבות למען כלל ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אלי

    נכון. גם מירי רגב מתאימה לתיק התרבות, איוב קרא לתקשורת, אורן חזן לכנסת , וכו' וכו'

  2. פאני זילברטרסט

    לא גדול לביבי,לא גדול למירי רגב ולא ענק לאלקין.שייך לאותה החבורה!!!00000

  3. כרם

    ככל שיותר אנשים מהממשלה תומכים בהצבעה לאלקין זה נהיה מסריח וחשוד יותר ויותר

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר