עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)
עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

ברקוביץ ל"כל העיר": "ליאון נעלם מאז הסיבוב הראשון, הוא לא עובד מול הציבור, הוא עובד מול העסקנים"

הבחירות בירושלים | המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ אומר ל"כל העיר": "מישהו שמע בימים האחרונים את משה ליאון? בזמן שאנחנו נלחמים על הבית, משה ליאון נלחם על עוד דיל פוליטי"

פורסם בתאריך: 7.11.18 10:27

הבחירות לראשות העיר ירושלים, במסגרת הסיבוב השני, שיכריעו מי ינהל את ירושלים בחמש השנים הקרובות, מתקרבות בצעדי ענק – והן רותחות. בשלישי הקרוב, 13.11.18, שוב ייפתחו הקלפיות ברחבי ירושלים והירושלמים – לפחות אלו שייצאו להצביע, יחליטו מי יהיה ראש העיר.



המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ שוב מתייחס לכך שהכוח האלקטורלי של המועמד שמתמודד מולו על ראשות העיר – משה ליאון, הוא בעיקרו הקולות שמשתייכים לדגל התורה – שנשלטת על ידי ח"כ משה גפני ולש"ס – שנשלטת על ידי השר אריה דרעי. הלילה אומר ברקוביץ ל"כל העיר" כי "משה ליאון נעלם מאז הסיבוב הראשון, הוא לא עובד מול הציבור, הוא עובד העסקנים. הוא מתאמץ להשיג עכשיו עוד גוש מצביעים חרדי, כמו שהשיג את דגל התורה ואת ש"ס. בגלל זה גם הסיעה שלו הביאה רק 5,500 קולות ונשארה מחוץ למועצה. יש לו אפס מנדטים".

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

משה ליאון (צילום: אורן בן-חקון)

ברקוביץ מוסיף ומציין: "מישהו שמע בימים האחרונים את משה ליאון? הוא פונה לציבור בכלל? משה ליאון עובד על מהלך פוליטי, לא על מהלך ציבורי. הוא מנסה להרדים את הציבור. להערכתי החסידים בסופו של דבר לא יבואו להצביע, וחלקם שכן ייצאו יצביעו לי. אני קורא לכל תושבי ירושלים שלא רוצים פה את שלטון דרעי וגפני לצאת ולהצביע. בזמן שאנחנו נלחמים על הבית, משה ליאון נלחם על עוד דיל פוליטי"

כפי שפורסם, לפי התוצאות של יום הבחירות האחרון 30.10.18, עופר ברקוביץ קיבל 73,079 קולות מבעלי זכות ההצבעה – המהווים כ-29 אחוזים; וליאון קיבל 81,426 קולות מתוך בעלי זכות ההצבעה, המהווים כ-33 אחוז. בקרב על ראשות העיר נהנה ליאון, ככל הנראה, מ-75,000 מצביעי דגל התורה וש"ס, שרובם כמובן הצביעו בפתק השני לסיעתם. סיעת דגל התורה, שנשלטת על ידי חבר הכנסת משה גפני, הצליחה להכניס למועצה שישה מנדטים, ואילו ש"ס, שנשלטת על ידי השר אריה דרעי, שמרה על כוחה וזכתה בחמישה מנדטים. כמו כן, הבוקר, כפי שפורסם ב"כל העיר", ראש העיר ניר ברקת החליט לתמוך בליאון לראשות העיר – הודעה צפויה לצאת בשעות הקרובות.

דבריו של ברקוביץ הם המשך ישיר למה שאמר אתמול, שלישי, ל"כל העיר" כי "הסיבוב השני הוא בכלל בין גפני ודרעי לביני. הם אלו שרוצים לשלוט בעיר ובעירייה. משה ליאון הוא לא הסיפור – הרי הצביעו עבור הרשימה שלו רק 5,500 ירושלמים. הסיפור הוא גפני ודרעי, שרוצים לנהל את ירושלים, ורק בזכותם ליאון בכלל מצא את עצמו בסיבוב השני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משה

    כשיש לך מה לומר ולהציג על עצמך אתה לא מתעסק באחרים, כנראה ברקוביץ' אין לא מה להציג לכן מתחיל בכמפין התקפה

  2. ברקו בפאניקה

    איזה לחץ של ברקוביץ'..אם ליאון סוגר עכשיו משו ומתן זה אומר שהוא יותר מוכשר ממך בקריאת המפה. ולכן מבחינה ניהולית הוא ראוי הרבה יותר ממך להוביל את העיר. ומה אתה בינתיים עושה? ממשיך ליחצן את עצמך..

  3. לשון הרע לא מדבר אליי

    תפסיק לדבר לשון הרע על אחרים ולנסות להנמיך אותם זה לא ישנה את המצב שלך רק יחמיר. כאשר אתה מלכלך על אחרים רואים רק אותך באור לא טוב .
    זה לא יעזור לך לפחות תפסיד בכבוד.

  4. ליאור

    ברקוביץ' צודק !
    בושה שניר ברקת תומך בכל הפוליטיקה הגועלית כדי לקדם לעצמו..
    הרוב הירושלמי עם ברקוביץ' ביום שלישי באים לנצח ושליאון יחפש דילים במקום אחר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר