ניר ברקת, משה ליאון (צילומים: מאיר אליפור, Kopitchinski & Yado photography)
ניר ברקת, משה ליאון (צילומים: מאיר אליפור, Kopitchinski & Yado photography)

פרסום ראשון: ברקת החליט לתמוך בליאון לראשות העיר

ל"כל העיר" נודע כי ברקת תומך במועמדותו של משה ליאון בסיבוב השני לראשות העיר, שיתקיים ביום שלישי, 13.11: "למשה ליאון יש את היכולת להוביל את העיר למען כל תושביה"

פורסם בתאריך: 7.11.18 08:06

ל"כל העיר" נודע הבוקר כי ראש העיר ניר ברקת יודיע על תמיכתו במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר. כידוע, ברקת תמך בשר זאב אלקין לראשות העיר, אך האחרון לא הצליח להעפיל לסיבוב השני שיתקיים ביום שלישי הבא, 13.11. כעת, כך נודע ל"כל העיר", החליט ברקת להביע תמיכה פומבית במועמדתו של ליאון.

ברקת הוציא את ההודעה הפומבית ביום רביעי בערב (19:18). "אני מאמין שבחירה במשה ליאון בסבוב השני היא בחירה בטובתה של ירושלים ולכן החלטתי לתמוך בו", מסר ברקת ביום רביעי בערב. "למשה ליאון יש את היכולת להוביל את העיר למען כל תושביה. עם משה ליאון ירושלים תצליח. מהיכרותי הקרובה עם שני המועמדים ועבודתי עם שניהם, אין לי ספק שמשה ליאון הוא הבחירה הטובה ביותר לירושלים. לאחר שיחות רבות עם משה, בהן הוא הציג את דרכו ואת התכניות להובלת העיר, השתכנעתי שבכוונתו להוביל את ירושלים מתוך שילוב ושיח עם כל המגזרים וכולם יהיו שווים בפניו, כך שיהיה בכך המשך לדרך שבה הובלתי את ירושלים בעשור האחרון".

המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון מסר: "אני מודה לניר על תמיכתו. היא יקרה במיוחד בעיניי. בכוונתי להמשיך ולהוביל את ירושלים כעיר אחת, מאוחדת, בה יש מקום לכל אדם ולכל מגזר, ללא הבדל – כפי שעשה ניר בהצלחה. תמיד הייתי בעד אחדות ובעד שיח מאחד. אני מתכוון להקים קואליציה רחבה ויציבה, שתהיה מבוססת על קווי היסוד של קואליציית ברקת תוך שמירה על הסטטוס קוו. אני מאמין שבראיית האחר וצרכיו, קיום שיח מתמיד בכבוד הדדי והבנה, נוכל לפעול ביחד להמשך פיתוחה של ירושלים ולמתן מענה לצרכים של כולם".



כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כחודש, ברקת הביע התנגדות חריפה למועמדותו של עופר ברקוביץ. בשיחה עם "כל העיר" טען אז ברקת כי לברקוביץ אין ראיית מקרו ואין לו את היכולות הנדרשות לנהל עיר מורכבת כמו ירושלים.

בסביבתו של ברקת מציינים כי לאחר הביקורת החריפה שהטיח ראש העיר בברקוביץ, היה זה אך טבעי כי הוא יתמוך במועמדותו של ליאון. יחד עם זאת בסביבתו של ברקת נרשמו לחצים כי יתמוך דווקא בברקוביץ לראשות העיר, ולא בליאון.

הבעת התמיכה הצפויה של ברקת בליאון שווה לא מעט קולות בהתמודדות שמסתמנת כצמודה. כידוע, הסיעה של ברקת 'ירושלים תצליח', שהתמודדה בבחירות תחת הנהגתו של אלקין זכתה לשני מקומות במועצת העירייה, כשהיא גורפת כ-12,000 קולות. השאלה היא – האם כולם יצביעו לליאון? כלל לא בטוח, וייתכן כי הקולות שהצביעו לאלקין בסיבוב הראשון יתפלגו בין ברקוביץ לבין ליאון.

כידוע, הקרב על ראשות העיר, שהיה רווי יצרים, לא הוכרע בסיבוב הראשון לאחר שאף אחד מהמועמדים לא הצליח לקבל 40 אחוז תמיכה. בבחירות שהתקיימו בשבוע שעבר סיים ליאון במקום הראשון מבין חמשת המועמדים – ליאון, ברקוביץ, אלקין, יוסי דייטש ואבי סלמן – כשהוא גורף כ-81,426 קולות, שמהווים 32.76 אחוז מקולות הבוחרים. ברקוביץ סיים במקום השני עם 73,079 קולות, שמהווים 29.4 אחוז מקולות הבוחרים. השניים הקדימו את אלקין (19.9 אחוז), דייטש (17.01 אחוז) וסלמן (0.85 אחוז) והעפילו לסיבוב השני, שיתקיים כאמור ביום שלישי הקרוב, 13.11.18.

כעת, רגע לפני הסיבוב השני מנסים השניים לקבל את תמיכתם של המועמדים והסיעות האחרות שהתמודדו בבחירות, וזאת על מנת להבטיח את ניצחונם.

תגיות:

תגובות

11 תגובות
  1. פאני זילברטרסט

    אם ליאון יבחר,יהיה אסון בירושלים.הוא מחר את ירושלים לדראי והעיר תהיה סגורה ומסוגרת.אם החילונים לא ילכו לקלפי,יקרה פה אסון.לען לכו להצביע לעופר ברקוביץ שלא נחיה בכלא של החרידים.

  2. יואל

    הבנתי, ניר, אתה רוצה להיות ראש ממשלה, וצריך לשם זה גם כח במרכז הליכוד וגם כמה קרדיטים אצל שותפים קואליציוניים כמו דרעי וליברמן. אבל למה על חשבון תושבי ירושלים? זה מה שאתה רוצה שייזכר מהכהונה שלך?

  3. ארז

    ברקת יצא כל כך אפס, שהייתי מופתע אם לא הייתי בעיר בשנתיים האחרונות. ברקת של השנתיים האחרונות משתין על המורשת של ברקת של השמונה שנים הראשונות.

  4. רונן

    ניר ברקת ראש העיר הכושל ביותר שידעה ירושלים.בטח לא יכול לתת עצות לתושבים

  5. ירושלמי מבואס

    להקיא.
    ברקת אתה כלום בפיתה ורק ירושלים הפכה אותך למה שאתה

  6. איילה

    ברקת היה ראש עיר מדהים. והוא מכיר יותר מכולנו את המועמדים.ההמלצה שלו באה מתוך היכרות.
    לדעתי כל מי שמכיר את הפעילות של ליאון מקרוב מלא הערכה לכל מה שהוא הצליח לקדם ולהזיז לטובת העיר.
    חבל שאלה התגובות על ברקת אולי זה קצת מראה מה הרמה של תומכי ברקוביץ'…

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברקת, אתה כישלון ונשארת כישלון, וכל המלצה שלך נגועה בקינאה לברקוביץ' שעולה עליך בכמה מונים, אז עוף לנו מהעניים ותתעסק בפוליטיקה כפי שהתעסקת בשתי הקדנציות שלך שהיו מחרידות. מכרת את העיר למען הפוליטיקה הזולה שלך.

  8. רונן

    ניר, חשבתי שאתה אדם ישר שאכפת לו מהעיר. מסתבר שהמושב בכנסת חשוב לך יותר מכל והשתמשת בירושלים כמקפצה פוליטית.
    זה לא פחות גרוע משחיתות. אני בטוח בכך שאם לא היית כזה עשיר גם היית מעורב בפרשיות שחיתות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר