עופר ברקוביץ, יוסי דייטש (צילומים: אורן בן-חקון, שלומי כהן)
עופר ברקוביץ, יוסי דייטש (צילומים: אורן בן-חקון, שלומי כהן)

ברקוביץ ל"כל העיר": "אני קורא לדייטש להצטרף, יחד ניצור שיתופי פעולה לכלל המגזרים בירושלים"

הבחירות בירושלים | המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ: "דייטש ירושלמי, להבדיל מליאון. אפשר לבנות יחד שותפות אמיתית עבור כלל המגזרים בעיר"

פורסם בתאריך: 7.11.18 18:12

עופר ברקוביץ, המועמד לראשות העיר ירושלים, פועל בכל הכוח במטרה אחת ברורה: לנצח ביום שלישי הקרוב, 13.11.18 – הבחירות המכריעות על ראשות העיר ירושלים. היום, רביעי, הוא אומר בשיחה עם "כל העיר" כי הוא פונה ליוסי דייטש וקורא לו להצטרף וליצור שיתופי פעולה לכל המגזרים בעיר.



גם חיים ברעם פונה ליוסי דייטש 


דייטש, כזכור, התמודד בבחירות לראשות העיר שנערכו בשבוע שעבר, מטעם סיעת אגודת ישראל ולא העפיל לסיבוב השני. לדייטש הצביעו 42,289 קולות, המהווים 17 אחוז מקולות המצביעים – הוא הגיע קצת אחרי מועמד נוסף שהפסיד – השר זאב אלקין (49,681 קולות).

"דייטש ניהל קמפיין ממלכתי ופוזיטיבי", אומר ברקוביץ היום ל"כל העיר", "דייטש ירושלמי, להבדיל מליאון. אפשר לבנות שותפות אמיתית עבור כלל המגזרים בירושלים, חרדים, חילונים, מסורתיים, דתיים. אני קורא לדייטש להצטרף, יחד ניצור שיתופי פעולה, שייטיבו עם כלל המגזרים בירושלים. בוא להיות שותף מלא. בוא ננהל את ירושלים מתוך אחווה ירושלמית אמיתית בין שותפים".

מהו כוחו האלקטורלי של דייטש? אגודת ישראל, שבראשה עומד דייטש, הצליחה להשיג בבחירות 26,116 קולות, המהווים שלושה מנדטים במועצת העירייה. על רקע הפיצול במחנה החרדי, דגל התורה שנשלטת על ידי חבר הכנסת משה גפני, אשר כוחה נאמד ב-41,540 קולות (שישה מנדטים), כידוע תמכה בבחירות האחרונות במועמד משה ליאון. כך גם צפוי ביום שלישי הקרוב – דגל תורה יחד עם ש"ס, שנשלטת על ידי השר אריה דרעי (34,412 קולות – חמישה מנדטים), יתמכו בליאון. למעשה, זהו בסיס הקולות של ליאון – כ-75,000 קולות של מצביעי דגל התורה וש"ס.

מוקדם יותר אמר ברקוביץ ל"כל העיר" כי "משה ליאון נעלם מאז הסיבוב הראשון, הוא לא עובד מול הציבור, הוא עובד העסקנים. הוא מתאמץ להשיג עכשיו עוד גוש מצביעים חרדי, כמו שהשיג את דגל התורה ואת ש"ס. בגלל זה גם הסיעה שלו הביאה רק 5,500 קולות ונשארה מחוץ למועצה. יש לו אפס מנדטים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ישראל

    תכלס, דייטש הוא כיום האיש הכי מקצועי בעירייה. יודע כל אחד שהסתובב בספרא שברקת הפקיד ושטרית הפקידו בידיו כמעט כל דבר. חלטורה יהיה אם דייטש לא ינהל את העיר (בכסא סגן ובסמכויות רחבות). בנוסף לזה שהוא איש ציבור נקי.

  2. מאיר

    ברקוביץ אתה לא דנילוביץ ירושלים זאת עיר מורכבת תפסיק עם ההפחדות מצד אחד רוצה אח החרדים ומצד שני רוצה להיראות חילוני חוסר ניסיונך מורגש בימים אחרונים אתה בחור נחמד אבל ירושלים גדולה עליך אם
    וגם ואתה מדבר על שקיפות תחסוף את מקורות המימון שלך ואת הערבים שלך למסע הבחירות

  3. מאי

    מורגש החוסר ניסיון של ברקוביץ בימים האחרונים ועוד דבר ירושלים עיר מורכבת משה ליאון איש עם ניסיון וזה מוכח שכל מתאחדים סביבו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר