אירועי 'שבת ירושלמית' בשבועות קודמים (צילומים: ברלה, פרטי)
אירועי 'שבת ירושלמית' (צילומים: ברלה, פרטי)

גילה, קרית מנחם וקטמון: הפעילות החינמית היום למשפחות

שעת סיפור, הצגה, ג'אגלינג, משחקי ספורט - מכל אלו ועוד תוכלו ליהנות היום, שבת, בפארק זיידנברג בגילה, בפארק מקסיקו בקרית מנחם ובפארק סן סימון בקטמון

פורסם בתאריך: 17.8.19 14:11

פארק זיינדברג בגילה, פארק מקסיקו בקרית מנחם ובפארק סן סימון בקטמון – אלו הם הלוקיישנים שבהם ייערכו היום, שבת (17.8) אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה. כמדי שבוע, האירועים בשכונות יתקיימו בין השעות 18:30-16:30, והם כוללים הצגה או שעת סיפור לילדים, מתחם משחקי קופסא, מתחם משחקי ספורט וג'אגלינג ומתחם פיקניקים.

האירועים, שהחלו לפני כחודש וחצי, זוכים לתגובות חיוביות ולהשתתפות של עשרות תושבים בכל אירוע. הפעילויות, כידוע, מתקיימות בכל שבת בשלוש שכונות שונות. בעירייה מספרים כי לכל אירוע מגיעים כ-150 איש, שמחזירים פידבק מצוין על הפעילות. לפני כשבועיים התייחס ראש העיר משה ליאון לאירועים ואמר ל"כל העיר": "הפעילויות בשבתות בשכונות זוכות לתגובות טובות ומפרגנות מצד התושבים. תפקידי לשרת את כל הציבור הירושלמי, מתוך כבוד ואהבה ושמירת הסטטו-קוו. הפעילות בשבתות באה למען התושבים, במטרה להעניק להם את מיטב האפשרויות לזמן משפחתי איכותי ומיוחד. נמשיך בפעילות זאת, נרחיב אותה לשכונות נוספות, ונעצימה למען התושבים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פעילויות השבת, שמוגדרות כפעילויות שומרות שבת, הן בשורה של ממש למשפחות הירושלמיות, בייחוד לאור העובדה שהן נערכות במימון העירייה. למעשה, זוהי הפעם הראשונה שבה עיריית ירושלים אחראית באופן ישיר על קיום פעילויות בשבתות במרחב הציבורי. על ההפעלה וקיום האירועים בשכונות אחראים אנשי רשות הצעירים, אשר לפני כל אירוע מארגנים את השטח ואת הפעילויות השונות. חשוב לציין כי הפעילויות צפויות להימשך גם עם סיום הקיץ והחופש הגדול, כאשר בעירייה מבטיחים כי הן יתקיימו גם בימי החורף הקרים והגשומים במבנים הקהילתיים בשכונות.



"הצלחת הפעילות מוכיחה שיש צמא גדול לפעילויות קהילתיות משמעותיות ומהנות למשפחות", נמסר מהעירייה. "גם בשבתות הבאות מאות משפחות שיגיעו יוכלו ליהנות ממפגש עם המשפחה, השכנים ופעילות מגוונת ואיכותית קרוב לבית".

כפי שפורסם בעבר ב"כל העיר", על היוזמה לקיום הפעילויות במימון עירוני אחראים ראש העיר ליאון ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים אריה קינג. העירייה אף אישרה באחרונה תקציב של כמה מאות אלפי שקלים לטובת הפעילויות עד לסוף השנה.



"אל כל אחד מהאירועים מגיעים בין 150 ל-200 איש", מסכמים ברשות הצעירים. "התגובות שאנחנו מקבלים מהאנשים שמגיעים חיוביות מאוד, אנשים נהנים מהפעילויות ומבקשים שנקיים אותם שוב בשכונה שלהם. יחד עם זאת, ישנן גם תגובות פחות חיוביות, בעיקר ברשתות החברתיות ומאנשים שלא מגיעים לפעילויות. מבחינתם העובדה שהאירוע מוגדר כשומר שבת פוגם בהנאה. המסר שאנחנו רוצים להעביר הוא שקודם יגיעו לפעילויות ואחר כך ישפטו".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר