רחוב עזה (צילום: מגד גוזני)
רחוב עזה (צילום: מגד גוזני)

מתיחת פנים לרחוב עזה: נתיבי התנועה ייחסמו לסירוגין

ריבוד מחדש של הכביש, חידוש המדרכות, הוספת רמזורים והחלפת עמודי תאורה: בתחילת ספטמבר יחלו עבודות לשדרוג רחוב עזה, שכוללות גם חסימת נתיבי התנועה. ההשקעה: כ-9 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 28.8.19 06:34

בתחילת חודש ספטמבר, כבר בשבוע הבא, תחל עיריית ירושלים בעבודות לשדרוג ושיפוץ רחוב עזה שברחביה. במסגרת העבודות, שעלותן נאמדת בכ-9 מיליון שקלים, רחוב עזה ייחסם לתנועה לסירוגין ובמקטעים, וזאת על מנת להקל ככל הניתן על תושבי העיר, שכן מדובר בציר מרכזי. כידוע, ברחוב עזה, שבסמוך אליו שוכן בית ראש הממשלה, עוברת מדי יום שיירת הרכבים של ראש הממשלה, כך שמנהלי הפרויקט בעיריית ירושלים יצטרכו לקחת גם את האילוץ הזה בחשבון בכל הקשור לחסימות הכביש.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ל"כל העיר" נודע כי במסגרת העבודות יתווספו רמזורים, יוחלפו אבני השפה והמדרכות ירוצפו באבנים משתלבות. כמו כן, יוחלפו עמודי התאורה ויותקן ריהוט רחוב.

בעיריית ירושלים מציינים כי "במהלך החודשיים האחרונים התבצע הליך שיתוף ציבור לגבי השינויים וסוכם כי יוקמו ברחוב ובסמוך לבתי העסק שבו פינות חן".



מינהל קהילתי גינות העיר היה אחראי על התיאום ועל שיתוף הציבור. בשיחה עם "כל העיר" מציין מנהל המינהל שייקה אל עמי כי "מטרת הפרויקט היא לחדש ולרענן את פני הרחוב והמדרכות הצמודות בהתאם לרחוב עירוני ומרכזי, לשפר את הבטיחות והנגישות".


 

רחוב עזה (צילום: מגד גוזני)

רחוב עזה (צילום: מגד גוזני)




"הכל מתחיל מסדר יום של ראש העיר כחלק מתכנון לשדרג כ-30 רחובות מרכזיים ברחבי העיר", מוסיף אל עמי. "בחלק מהרחובות נכנסו אל התהליך ללא שיתוף ציבור, וזה גרם לתקלות ולעצירת העבודות. אנחנו התעקשנו להכניס ללוח הזמנים תהליך של שיתוף ציבור, ולאורך חודש יולי הצגנו את התוכנית, קיימנו כנסים והוקמו צוותי פעולה. העבודות יחלו בתחילת חודש ספטמבר, וייסתמו על פי ההערכות בחודש פברואר, כי בחודש מרץ יש את מרתון ירושלים שיעבור פה".

אל עמי מוסיף ומתייחס לעבודות שיבוצעו ומציין כי "הכביש ירובד מחדש, האספלט במדרכות יוחלף באבני רחוב משתלבות, נוסיף מעברי חציה ורמזורים ועוד".

מעיריית ירושלים נמסר: "במסגרת תוכנית העבודה השנתית והנחיות ראש העיר, יתבצע שדרוג רחוב עזה. העבודות כוללות שינויים גיאומטריים, הסדרת המדרכות והצמתים, הוספת רמזורים, החלפת אבני שפה ועוד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ירושלמי

    רק שלא יראה כמו מודיעין – שכן כל השיפוצים של עיריית ירושלים הורסת אוירה נורמטיבית סולידית ירושלמית ומייצרת אוירה זולה סינית-מודיעינית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר