סטיבן טימונר ז"ל (צילום: קובי הר צבי)
סטיבן טימונר ז"ל (צילום: קובי הר צבי)

אבל בעולם החזנות בירושלים: הטרגדיה של סטיבן טימונר ז"ל

טימונר ז"ל, חבר במקהלת החזנים בבית הכנסת הגדול, מצא את מותו בנסיבות טראגיות בביתו בשכונת נחלאות בשבוע שעבר: "החברים מנסים לחזק האחד את השני אך עדיין לא מעכלים"

פורסם בתאריך: 8.9.19 20:52

עולם החזנות הירושלמית מנסה לעכל את הטרגדיה הגדולה של סטיבן טימונר ז"ל, זמר במקהלת החזנים בבית הכנסת הגדול, אשר מצא את מותו בנסיבות טראגיות בביתו בשכונת נחלאות ביום ראשון שעבר.

טימונר ז"ל, בן 48 במותו, גרוש ואב ל-2. הותיר אחריו הורים אשר מתגוררים בארצות הברית ואת שני ילדיו. רבים מחבריו לעולם החזנות בעיר, כמו גם תושבי שכונת נחלאות, מנסים מאז מותו לעכל את הבשורה ולנחם האחד את השני.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יקי לויער, חברו של טימונר ז"ל למקהלת החזנים, מספר בשיחה עם "כל העיר" כי "כשקיבלתי את הבשורה בשבוע שעבר בכיתי במשך שעה ארוכה. לא הצלחתי לעשות כלום. אחר כך התאספנו כמה חברים במטרה לנחם האחד את השני, אבל אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה. סטיבן היה אדם מדהים, ישר, הגון בצורת בלתי רגילה".



לויער מוסיף ומספר על עברו של טימנור ז"ל: "סטיבלן נולד בפלורידה. הוא עלה לישראל לפני כ-12 שנה ומהר מאוד התחברה לאווירה של ירושלים והחליט שהוא נשאר בארץ. בצעירותו הוא למד מוזיקה באוניברסיטת ייל, והוא חיפש לעבוד באחד קונסרבטוריונים בעיר, אז הפנו אותו לאלי יפה, המנצח של המקהלה בבית הכנסת הגדול. מאז הוא הפך לחבר בולט במקהלה ובקהילה, ועם הזמן השתתף באירועים מוזיקליים נוספים – מחזמרים ואופרות".



"סטיבן גילה מהר מאוד את שכונת נחלאות", מוסיף לויער, "בהתחלה הוא קצת הסתבך עם הסמטאות, אבל הוא תמיד אהב את השכונה וידע שבה הוא רוצה לגור. רבים בנחלאות הכירו אותו והתחברו איתו, כי הוא תמיד ידע לקשור קשרים. היה כיף להיות בחברתו, הוא אהב לסייע ולעזור.הוא היה מאוד נאמן, גם למקום העבודה וגם לקהל. אם היו מבקשים ממנו לעשות 2 אירועים בערב הוא היה מסרב מפחד שמישהו ייפגע וירגיש שהוא לא קיבל 100 אחוז – אני חושב שזה מתאר אותו הכי טוב. איש ישר והגון. יהי זכרו ברוך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר