אוטובוס בירושלים (צילום: מיכל פתאל)
(צילום: מיכל פתאל)

לאחר עשרות תלונות: תגבור משמעותי לתחבורה הציבורית בארמון הנציב

כבר למעלה משנה שנוסעי התחבורה הציבורית בארמון הנציב מתלוננים על פעילות קו 78. השבוע, לאחר ריכוז של עשרות תלונות בחודש, החליטה חברת אגד לתגבר את הקו ב-23 נסיעות לאורך היום

פורסם בתאריך: 12.9.19 11:03

בשורה משמעותית לנוסעי התחבורה הציבורית בארמון הנציב: חברת אגד החליטה לתגבר את פעילות קו 78 ב-23 נסיעות נוספות לאורך היום. כעת, לאחר תגבור הפעילות, צפוי הקו לעבור בכל 10 דקות לכל כיוון.

את הקרדיט צריך לתת, כמובן, לחברת אגד ולמשרד התחבורה אבל בעיקר לקבוצה של 50 פעילים תושבי ארמון הנציב, אשר ביחד עם המינהל הקהילתי החליטו לעשות מעשה ולרכז את התלונות והטענות של התושבים כנגד התחבורה הציבורית בשכונה ובעיקר על פעילות קו 78.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חברי הקבוצה העבירו לאגד דיווחים שוטפים אודות בעיות שהתגלו בשירות. בחודש יולי ריכזו חברי הקבוצה את הבעיות שהתגלו לכדי קובץ אחד, שכלל לא פחת מ-100 תלונות בארבעה חודשים. הקובץ הועבר לגורמים הרלוונטיים, בהם משרד התחבורה, אגד עיריית ירושלים ועוד.

התגובה, כאמור, לא איחרה להגיע ואגד הודיעה על החלטת לתגבר את הפעילות על ידי הוספת 23 נסיעות יומיות – 11 מארמון הנציב ו-12 אל ארמון הנציב.



פעילי ועדת התחבורה מודים לאגד על המאמץ, אך גם מדגישים כי ישנה עוד דרך ארוכה. צהלה דבש, פעילה בוועדת התחבורה בשכונת ארמון הנציב, מציינת בשיחה עם "כל העיר" כי "אנו מודים לאגד על היותם קשובים לציבור הנוסעים בארמון הנציב, אך אנו זקוקים להרבה יותר מכך. שכונת תלפיות מזרח זקוקה להוספת קווים חדשים והארכת שלוחת קו הרכבת הקלה לארמון הנציב, על מנת לחבר אותנו לרשת העירונית, ככל שכונת מעטפת בעיר״.

יו"ר מינהל קהילתי תלפ"ז, רפי טמיר, שליווה את מאבק הפעילים מוסיף: ״המינהל הקהילתי ימשיך להוביל פעולות אל מול כל הגורמים על מנת להביא לשירות ראוי של תחבורה ציבורית לתלפ״ז וארנונה, כאשר בראשם, חיבור השכונה לרכבת הקלה. אנו גאים בתושבים שפועלים ביחד איתנו כדי לשנות את המציאות הלא פשוטה שקיימת היום בתחום״.



בתוך כך, גם במינהל קהילתי רמות רושמים הישג תחבורתי מול חברת אגד. בשבוע שעבר הושק קו פנימי חדש בשכונה – קו 63, אשר יחבר בין כל חלקי השכונה. האוטובוסים, כך נמסר למינהל הקהילתי, צפויים לצאת בתדירות של עד 10 דקות והם ישמשו רבים מתושבים השכונה.

במינהל הקהילתי מבקשים להודות לראש העיר משה ליאון, שסייע בקידום הפעלת הקו עם פעילות אינטנסיבית מול משרד התחבורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיקון קטן
    קו 63 פועל בתדירות של 30-5 דקות בלבד, ולא של 10 דק'

  2. דוד אהרונס

    בקשר לתחבורה בארמון הנציב תושבים שגרים בצפון השכונה חייבים לעבור כאי הינם רק כדי להגיה לכביש הראשי דרך חברון לא פחות מ15 תחנות ו25בלתות תנוע נראים על כביש תלול שגורם לנוסעים ילדים וזקנים לפול .התושבים שגרים בצפון השכונה חייבים לנסוע בכיוון לגמרי הפוך מהיד ולנסוע דרך כול השכונה רק להגיה חוצ מהשכונה לדרך חברון לפמים 20 דקות רק לצת מהשכונה
    יש צורק לעוד כוו לתושבי צפון השכונה שנוסע הפוך ישר לדרך חברון במקום סיבוב לכול השכונה 20 דקות בעותובוס צפוף רק להגיה לדרך חברון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר