פקוק - דרך משה ברעם-דרך חברון, הבוקר
פקוק - דרך משה ברעם-דרך חברון

עומסי התנועה הכבדים ברחבי העיר – בשל תקלה בבקרת הרמזורים

במשטרת ירושלים מדווחים כי עקב תקלה שאירעה הבוקר (ב') במערכת בקרת הרמזורים ברחבי העיר - נרשמים עומסי תנועה כבדים בצמתים וברחובות ראשיים: בשדרות בר לב צומת המטה הארצי, בשדרות האוניברסיטה ובדרך חברון

פורסם בתאריך: 16.9.19 07:54

הובקר, שני, נרשמים עומסי תנועה כבדים מאוד בכמה צירי תחבורה ברחבי ירושלים – הסיבה: תקלה בבקרת הרמזורים.

במשטרת ירושלים מדווחים הבוקר (ב') כי "עקב תקלה שאירעה הבוקר במערכת בקרת הרמזורים ברחבי העיר, ישנם בשעה זו עומסי תנועה במספר צמתים ורחובות ראשיים בעיר, כגון: שדרות בר לב צומת המטה הארצי, שדרות האוניברסיטה ודרך חברון".

עוד נמסר ממשטרת ירושלים כי "השוטרים פרוסים בצמתים אלו ובמוקדים נוספים על מנת להכווין התנועה ולוודא זרימתה. אנו קוראים לציבור משתמשי הדרך לנהוג בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



בתוך כך, כפי שנחשף אתמול (א') ב"כל העיר" – התוכנית הבאה שאמורה לפתוח את הפקקים בכביש בגין היא בניית שני מחלפים נוספים, מצפון ומדרום, שיתחברו לשדרות רופין. המחלפים ישמשו רק את התחבורה הציבורית. כידוע, ציר כביש בגין מחבר את תושבי העיר מדרום ומצפון, ובו רק יציאה אחת המובילה למחלף קרית משה, שדרכו חולפים כלי רכב רבים היוצרים עומסי תנועה שמתנקזים לנקודת היציאה היחידה בציר. כעת, האפשרות לבנות שתי רמפות, מצפון ומדרום, שיתחברו לשדרות בגין, יכולה להקל על העומסים.

כפי שפורסם בשבוע שעבר בהרחבה ב"כל העיר", בכבישים ברחבי העיר עומסי התנועה החריפו – מוקד הפקקים: כביש בגין. בעוד שבחודש אוגוסט לא נרשמו עומסים כבדים, כעת – חודש ספטמבר, עם החזרה לשגרה ואחרי שרבים חזרו מחופש, נהגים ברחבי העיר מדווחים על עומסים כבדים בציר שחוצה את ירושלים, בעיקר במחלף קרית משה לכיוון היציאה מהעיר וזאת בשל העבודות בכניסה לעיר. הבשורה – נתיב לתחבורה ציבורית ייסלל בכביש בגין. העבודות יימשכו כשנה, בהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקלים. הנת"צ, באורך 2.5 ק"מ, יוקם בשולי כביש בגין, ולא על חשבון הנתיבים של כלי הרכב הפרטיים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושבת רמות

    מה שהיה היום בבוקר ברמות היה קטסטרופה!! הרחובות הפנימיים בשכונה היו פקוקים בגלל הפקק בשדירות גולדה.
    זה בלתי נסבל!!

  2. הרצל

    לא יתכן שכל ירושלים בבניה עם תקלת הרמזורים או בלי יש פקקים מטורפים. צריך לעשות שיונוי בהדרגה ולא הכל בבת אחת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר