קארין ז"ל ושמוליק שמואלי (צילום: שרון רביבו)
קארין ז"ל ושמוליק שמואלי (צילום: שרון רביבו)

רק בת 38: הטרגדיה של קארין שמואלי ז"ל ממלחה

ביום שישי האחרון, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן, נפטרה קארין שמואלי, רעייתו של איש העסקים הירושלמי שמוליק שמואלי, מבעלי מסעדת הרוזה לשעבר: "אישה עם לב ענק. זו אבדה גדולה מאוד"

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:43

אבל כבד נפל ביום שישי האחרון על שכונת מלחה ועל הקהילה העסקית בירושלים – קארין שמואלי, רעייתו של איש העסקים שמוליק שמואלי, מבעלי רשת המסעדות 'הרוזה' לשעבר, נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, כשהיא רק בת 38.

שמואלי ז"ל, הותירה אחריה את בעלה שמוליק ושבעה ילדים – שלושה בנים וארבע בנות, כשהקטנה שבהן בת 4 וחצי בלבד. מאות בני משפחה, חברים ובעלי עסקים ירושלמים ליוו אותה בדרכה האחרונה בלווייה שנערכה ביום שישי בבית העלמין בגבעת שאול.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "'כל העיר' עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשיחה עם "כל העיר" מספר שלומי תורג'מן, חבר קרוב של בני הזוג שמואלי, כי "קארין התמודדה עם המחלה בשנים האחרונות. בתקופה האחרונה זה תקף אותה מאוד חזק, היא סבלה מאוד. הטיפולים שהיא עבר גומרים את הגוף אבל הם לא ניצחו את הרוח של קארין. היא כל הזמן אמרה שהיא תנצח את המחלה – שהיא תנצח בשביל הילדים, בשביל המשפחה. היא התמודד בגבורה עד הסוף והאמינה".

תורג'מן מספר עוד כי "קארין ניהלה והתנהלה כרגיל ובכל הכח. היא סובלה והיתה צריכה להתחזק, אבל בפועל היא חיזקה אותנו. היא לא הפסיקה להאמין ולא ויתרה. כשאני נזכר במלחמה שלה עולות לי דמעות בעיניים".



"הילדים והמשפחה היו החיים שלה", ממשיך תורג'מן, "הדרך שהיא גידלה אותם ומה שהיא נתנה להם זה מדהים. לפחות היא יודעת שהיא הותירה חותם אחריה עם הילדים המקסימים. הם אצילים כמוה באופן שמעורר הערצה. היא היתה אדם נדיר והיא נלחמה והאמינה. היה שלב בבית החולים, שדי – הודיעו שזה נגמר – אבל היא פתחה את העיניים ואמרה לכולם 'אתם לא מבינים, עוד לא למדתם, תאמינו בבורא עולם והכל יהיה בסדר'. היא סירבה להישבר ולהתפרק וזה נדיר ומדהים".

משפחת שמואלי יושבת שבעה בבית בשכונת מלחה, ותורג'מן מספר כי "כולם אבלים. מתקשים להאמין. היא היתה אשת סוד של הרבה אנשים במשפחה וכולם שואלים ותוהים – עם מי נחלוק ועם מי נתייעץ? קארין היתה האחת שמלכדת את כולם, זו שמאחדת ודואגת שיהיו ביחד. אישה עם לב ענק. זו אבדה גדולה מאוד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. אורלי

    בהחלט אישה נדירה!! מקור השראה לכולנו בכל מובן!!! חבל על דאבדין…לא נתפס….ברוך דיין האמת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנו הכולל של הרב גל למדנו והתפללנו כל יום עבורה המודעה עם השם שלה היה מונח באופן קבע על השולחן באמצע והרב גל כל הזמן דאג שלא נפסיק להזכיר את שמה זה היה ממש חשוב לו יום שלא היה מגיע היה מתקשר תתפללו תלמדו
    ת. נ. צ. ב. ה. אמן ב. ד. ה.
    אנו בעז"ה נמשיך בצער רב ללמוד לע"נ של הצדקת קארין בת ג'יזל
    ויהי רצון שכל תפילותינו ולימודינו יעלה לרצון לבעלה בניה ובונותיה מן השמיים תנוחמו.

  3. צדיק ורע לו רשע וטוב לו

    צדיקה ,כול הטובים הולכים מהר.לקחה איתה גזרות ועוונות של רשעים..ברוך דיין האמת..משתתפת בצער יקירייה..

  4. יואל

    מצער לשמוע .שתימצאו נחמה . אני בטוח שהיא נמצאת עכשיו במקום שטוב לה .

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ברוך דיין אמת…מחלה ארורה קוטפת את הפרחים הכי יפים בגן…

  6. לשעבר

    בורא עולם אמרה? בורא מחלות….צער…וגזילת אם בייסורים מילדייה.
    כואב למרות שלא הכרתי,אבל בגיל כזה? עם ילדים שיגדלו לגעגועים,לייתמות.
    אדרי האב שצריך לגדל ולהתמודד עם זה.
    שלא תדעו צער.

  7. אילנית

    כואב לי הלב. יותר ממה שכואב לי בגוף.
    הכרתי את קארין במהלך טיפולי הכימותרפיה. כמה טוב העקיפה על כולנו. כמה אופטימית ואמונה היא החדירה בלבבות של המטופלות האחרות. בטיפול הלפני אחרון שלי שכבנו במיטות זו ליד זו. סיפרתי לה שאני מחכה לתוצאות של הpet c.t ואם הכל יהיה בסדר אז אפשר יהיה להפסיק עם הכימותרפיה. שמואל אמר "פט נקי בעזרת השם", קארין ואני ענינו אמן. בסוף היום לפני שנפגשנו קארין עמדה מולי ואמרה "הפט שלך יהיה נקי. ואני לא רוצה לראות אותך כאן יותר". אני לא אשכח את הרגע הזה לעולם. ועוד הרבה רגעים של חיזוק שקיבלתי ממנה. "הכל בידי בורא עולם" היא אמרה תמיד, "הוא עושה ניסים שהרופאים לא מבינים אותם".
    קארין אישה יקרה. יהי זכרך ברוך ונשמתך מבורכת לעד.
    יושבי מרום זכו בך. מלאכים יקודו קידה בפנייך.
    אוהבת אותך. אזכור אותך תמיד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר