החומה השלישית (צילום: מתוך גוגל מפות)
החומה השלישית (צילום: מתוך גוגל מפות)

מאה שערים: במקום תחנת הדלק – תוכנית להקמת מלון חדש

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה החליטה לקדם תוכנית להקמת מלון חדש בצומת הרחובות שבטי ישראל-החומה השלישית, במסגרתה תיהרס תחנת הדלק הקיימת וייבנה בית מלון בגובה 6 קומות הכולל כ-30 חדרים

פורסם בתאריך: 18.10.19 09:14

מלון חדש יוקם במקומה של תחנת הדלק פז במאה שערים. הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים, בראשות עו"ד עמיר שקד, החליטה לקדם תוכנית חדשה להקמת מלון בצומת הרחובות שבטי ישראל והחומה השלישית בירושלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



התוכנית, שהוגשה על ידי חברת פז ובתמיכתה של עיריית ירושלים, מתפרסת על שטח של 388 מ"ר וממוקמת לאורך רחוב שבטי ישראל, המהווה אחד מהצירים ההיסטוריים החשובים בירושלים. התוכנית מציעה הריסה של תחנת דלק קיימת ובניית בית מלון בגובה 6 קומות הכולל כ-30 חדרים. סך הכל מוצעים בתוכנית כ-2,200 מ"ר.

מתכננת מחוז ירושלים במינהל התכנון, שירה תלמי-באבאי ציינה כי "מדובר בתוספת ראויה לאזור, התואמת את מדיניות הוועדה בדבר תוספת חדרי מלון בעיר. כמו כן, התוכנית מציעה שימוש ראוי יותר מאשר תחנת דלק, בליבו של אזור מגורים ובסמוך לעיר העתיקה".

בעירייה תומכים בגובה המלון – 6 קומות, למרות שרוב המבנים באזור הינם בגובה ארבע-חמש קומות. בחוות הדעת שצורפה לתוכנית שגובשה על ידי האגף לתכנון העיר בעיריית ירושלים צוין כי התוכנית מקודמת בשל החשיבות להוספת חדרי מלון בעיר. עוד נכתב בחוות הדעת כי העירייה תומכת בביטול הפעלת תחנת הדלק, שקיימת במקום מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת, בשל הסמיכות לבנייני מגורים. במסגרת התוכנית, לא תותר השמעת מוזיקה מחוץ למבנה המלון ובמרחב הציבורי.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר