החשוד ברצח אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל ובתם התינוקת (צילום: מתוך פייסבוק)
החשוד ברצח אלירן מלול, מיכל סלה ז"ל ובתם התינוקת (צילום: מתוך פייסבוק)

הרצח של מיכל סלה ז"ל: החוקרים מעריכים כי היא סבלה ממקרי אלימות קודמים מצד אלירן מלול

אלירן מלול, החשוד ברצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל, ממשיך לא לשתף פעולה עם החוקרים - לצד זאת, במשטרה מעריכים כי היא סבלה מאלימות מצד בן זוגה ושיתפה את קרוביה במספר מקרים שהתרחשו לפני הרצח

פורסם בתאריך: 16.10.19 10:09

שבועיים חלפו מאז הרצח המזעזע של מיכל סלה ז"ל בביתה שבמוצא – ועד היום החשוד, בן זוגה אלירן מלול, מסרב לשתף פעולה עם החוקרים ושומר על שתיקה. לצד זאת, החוקרים מעריכים כי מיכל סלה ז"ל סבלה ממקרי אלימות נוספים מצד מלול עד לפני הרצח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לפי הערכת המשטרה מלול ככל הנראה תקף את מיכל סלה ז"ל במספר מקרים – זמן לא רב לפני הרצח היא החלה לשתף את הקרובים אליה כי בן זוגה מתנהג כלפיה באלימות. כמו כן, בימים האחרונים הגיעה למשטרה עדות מבת זוג לשעבר של מלול שסיפרה כי נהג כלפיה באלימות – ולכן היא ניתקה את הקשר עמו.

מעצרו של מלול הוארך עד ליום ראשון, 20.10 בבוקר, אז המשטרה תבקש להאריך שוב את מעצרו. החוקרי מגיעים למרכז הרפואי של שירות בתי הספר על מנת לחקור את מלול, אך הוא כאמור שומר על שתיקתו. סנגורו טען בשמו כי הוא נתון תחת משככי כאבים והשפעת מורפיום, כך שלא יהיה ערך לגרסה שהוא ימסור. מלול, כידוע, חשוד כי רצח בדקירות סכין את בת זוגו מיכל סלה ז"ל – על גופתה נמצאו למעלה מעשר דקירות. מיכל ז"ל, 32, הותירה אחריה תינוקת בת שמונה חודשים שתגדל במשפחתה של אחותה הגדולה וגיסה.

בתוך כך, אתמול בערב (שלישי, 15.10) הגיעו לראשונה בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל לביתה שבמוצא על מנת לאסוף את חפציה – בגדים, תכשיטים ודברים נוספים. לדברי המשפחה, המשטרה לא מאפשרת לה לאסוף את חפציה של מיכל סלה ז"ל ללא קבלת אישור מבן הזוג החשוד ברצח אלירן מלול.


מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

מיכל סלה ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)


כפי שפורסם ב"כל העיר", אחותה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, פנתה במוצ"ש לציבור וקראה לכל מי שהכיר את מיכל ז"ל ואת החשוד ברצח מלול, שיכול לשפוך אור על מה שהוביל לרצח הנורא – לפנות למשטרה. בן עמי ציינה בפוסט שפרסמה בפייסבוק כי כל פיסת מידע יכולה לסייע ולעזור כדי להרכיב את הפאזל. "אם הכרת את אלירן או מיכל ויש לך מידע, או אם נחשפת למידע – כצד שלישי – משמיעה או ברשת, אם באפשרותך לסייע לפענח את הפאזל – פנו למשטרה. עכשיו", כתבה בן עמי. "גם אם שמעת משהו מחברה של חברה. גם אם נראה לך שזה פרט שולי ולא חשוב שקשור ליום הרצח. אם יש משהו שלמדנו מהסיפור של מיכלי הוא – לא לפחד לא לשתוק. מעגל השתיקה והפחד מדשנים את שרשי הרוע".

בתחילת השבוע פנתה משפחתה של מיכל סלה ז"ל פתחה בקמפיין למימון המונים לטובת גידולה של התינוקת של סלה ז"ל. הקמפיין נולד מתוך פניות רבות מהציבור לעזור למשפחת סלה כלכלית לטובת התינוקת, בת השמונה חודשים, שתגדל אצל דודיה.

בעקבות הרצח המזעזע עולה שוב הקריאה לקידום התוכנית הממשלתית למניעת אלימות במשפחה, שטרם מתוקצבת ויכולה למנוע מקרי רצח נשים על ידי בני זוגן וקרוביהן. אתמול, שלישי, 15.10.19, הגיעו פעילות ארגון לוטם (היחידה ללוחמה בטרור המגדרי) לקרית הממשלה, מול רחבת הכנסת, וערכו מיצג מחאה נגד רצח נשים. במקום נתלו שלטים שעליהם נכתבו שמות הנשים שנרצחו מתחילת השנה. 11 נשים נרצחו מתחילת שנת 2019 ברחבי הארץ לפי החשד על ידי בני זוגן או קרוביהן – משנת 2011 ועד היום נרצחו 165 נשים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר