שדרות שז"ר, אכיפה משטרתית בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)
ניידת משטרה (צילום: שלומי הלר)

המגה-פרויקט בכניסה לעיר: 98 דוחות חולקו ביומיים וחצי לנהגים שנסעו בנת"צ בשז"ר

מיום ראשון בבוקר ועד שלישי בצהריים חילקה משטרת ירושלים 98 דוחות בסך 500 שקלים כל אחד, לנהגים שנסעו בנתיב התחבורה הציבורית החדש בשדרות שז"ר

פורסם בתאריך: 29.10.19 14:17

משטרת ירושלים חילקה במהלך יומיים וחצי 98 דוחות לנהגים שנסעו בנתיב התחבורה הציבורית החדש בשדרות שז"ר.

כפי שפורסם ב"כל העיר", המשטרה החלה במבצע האכיפה בשדרות שז"ר ביום ראשון בבוקר – עד כה, יום שלישי בצהריים (14:07), חילקה המשטרה דוחות לנהגי כלי רכב פרטיים. גובה הקנס: 500 שקלים. סך הכל, במהלך מבצע האכיפה, חולקו דוחות בשווי 49,000 שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממשטרת ירושלים נמסר: "כבר מתחילת חודש ספטמבר התחילה המשטרה להגביר את האכיפה וההסברה בשדרות שז"ר בעיר, לאחר שהנתיב הפך לנתיב המשמש את התחבורה הציבורית בלבד, וזאת במטרה להקל על הציבור הבוחר לנוע בתחבורה הציבורית ולמנוע עומסי תנועה. לאחר שהבחינו במשטרה כי עדיין ישנם נהגים הבוחרים שלא לציית לשלטים שהוצבו המורים על נתיב נסיעה לתחבורה ציבורית בלבד, פתחה המשטרה בראשית השבוע במבצע אכיפה ממוקד נגד אותם נהגים, ועד כה נרשמו 98 דוחות קנס על סך 500 שקלים. המבצע עודנו נמשך".

ל"כל העיר" נודע, כפי שפורסם, כי בשדרות שז"ר הוצבו מצלמת האכיפה, שלמעשה כשיתחילו לפעול הן יחליפו את השוטרים שעומדים בכביש, ויתעדו כלי רכב פרטיים שנוסעים בשדרות שז"ר – שכאמור מיועדות רק לתחבורה ציבורית.


שדרות שז"ר, אכיפה משטרתית בכניסה לעיר (צילום: שלומי הלר)

ניידת המשטרה בשדרות שז"ר (צילום: שלומי הלר)


הסדרי התנועה החדשים בכניסה לעיר החלו בחודש יולי עם תחילת עבודות התשתית באזור הכניסה לעיר, זאת במסגרת ה'מגה פרויקט' הגדול ביותר בירושלים. ב–14.7.19, נסגרו לתנועת כלי רכב פרטיים שדרות שז"ר – במקטע שבין גשר המיתרים לבין צומת נורדאו (סמוך לבנייני האומה). על פי התכנון, העבודות יימשכו כשלוש שנים, כאשר הצפי לסיום הינו בסוף שנת 2022 – או בתחילת שנת 2023. בהקמת פרויקט הכניסה לעיר שיכלול מגדלי תעסוקה מושקעים 1.4 מיליארד שקלים.

עוד נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה בדרך של הסברה לצד אכיפה, על מנת להקל על עומסי התנועה ולמנוע את התאונה הבאה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר