הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
הרכבים שהוצתו במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הצתת רכביו של מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים: הנאשם הודה בשיחה עם מדובב

הפרקליטות הגישה הבוקר, ראשון, כתב אישום נגד עובד באגף התברואה בגין הצתת רכביו של מנהל האגף גילי גורני; הרקע למעשים - הרפורמה באגף העירוני שכוללת פיטורי עובדים

פורסם בתאריך: 3.11.19 11:24

כתב אישום הוגש הבוקר, ראשון, 3.11, נגד עובד באגף התברואה העירוני, ראם שבתאי (36), בגין הצתת רכביו של מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים גילי גורני. מכתב האישום עולה כי הרקע למעשים הוא הרפורמה באגף התברואה העירוני, שכוללת פיטורי עובדים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


פרקליטות מחוז ירושלים מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרו של העובד עד תום ההליכים בעניינו. מהבקשה עולה כי העובד הודה במעשים המיוחסים בשיחה עם מדובב, שהוכנס לתא מעצרו. כמו כן, במהל החקירה נתפסו בביתו ציוד, ששימש כראיה לכך כי הוא עומד מאחורי הצתת הרכבים.

לפי כתב האישום בליל ה-24.9.19, הגיע העובד, שבתאי, כשהוא מצויד בבנזין על מנת להצית את הרכבים שבבעלות מנהל האגף, וזאת לאחר שערך הכנות מקדימות וסיור מקדים בסמוך לביתו של גורני במושב אבן ספיר. בכתב האישום מתואר כי העובד הנאשם הגיע "רכוב על קטנוע שבבעלותו כשהוא מצויד בבנזין על מנת להצית את הרכבים בבעלותו של מנהל האגף".


גילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)

גילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)


העובד נאשם כי הצית אם כלי הרכב של גורני, של אשתו ושל בנו שחנו בחניית בית המשפחה במושב. כתוצאה ממעשיו רכב נוסף, שעמד סמוך לכלי הרכב של משפחת גורני, התלקח וניזוק אף הוא.  שבתאי נאשם בשלוש עבירות של הצתה.

עו"ד קובי בן שעיה, שמייצג את הנאשם שבתאי, מסר בתגובה: "היום הוגש כתב אישום וטרם צילמנו את חומר הראיות, לאחר שנלמד את הדברים נוכל להתייחס בצורה עניינית. נציין שמדובר באיש משפחה נורמטיבי שלא דבק בו רבב".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך חקירת המשטרה שנפתחה זומנו מספר עובדים מאגף התברואה לחקירה ולמתן עדות.



הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הרכבים שהוצתו סמוך לביתו של גילי גורני (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


בחודשים האחרונים מקודם בעיריית ירושלים מהלך להפרטת חלק משירותי הניקיון בעיר. שירותי הטאטוא יועברו מאגף התברואה לקבלן פרטי, כפי שפורסם ב"כל העיר" – כחלק ממהלך ההפרטה צפויים להיות מפוטרים עובדים באגף התברואה, ואילו אחרים הגיעו ועוד יגיעו להסכמות על פרישה מרצון. יצוין עוד כי המהלך זוכה לגיבוי מצד הנהלת העירייה והסתדרות העבודים, אך גרר ביקרות מקרב חלק מעובדי אגף התברואה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. א.ל

    אסור לקחת את החוק לידיים אבל חבל שבעירית ירושלים הורסים את הפרנסה למשפחות של עובדים יהודים ונותנים לעובדי קבלן ערבים פרנסה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר