תחנת לב הבירה, משטרת ירושלים (צילום: אמיל סלמן)
מגרש הרוסים בירושלים (צילום: אמיל סלמן)

הצתת רכביו של מנהל אגף התברואה העירוני – עובדים באגף נחקרו במשטרה

פרסום ראשון: העובדים נחקרו השבוע במגרש הרוסים בחשד למעורבות בהצתת רכביו של מנהל האגף גילי גורני - במשטרה בודקים האם עימות פנימי באגף התברואה הוביל לאירוע ההצתה באבן ספיר לפני כשלושה שבועות

פורסם בתאריך: 7.10.19 18:03

משטרת ירושלים חקרה בשבוע האחרון מספר עובדים מאגף התברואה בעיריית ירושלים בחשד למעורבות בהצתת 3 הרכבים של גילי גורני, מנהל אגף התברואה. כך נודע ל"כל העיר". העובדים נחקרו ביחידה המרכזית (ימ"ר) שבמגרש הרוסים.

מנגד, בשיחה עם "כל העיר" טוען גורם בכיכר ספרא המעורה בפרטים כי "למשטרה אין קצה חוט. העובדים שזומנו למשטרה נחקרו רק בגלל שיש שמועות באגף ובכלל שהם מזוהים עם הקבוצה שמתנגד למהלך הפרטת שירותי התברואה בירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אותו גורם בכיכר ספרא ממשיך וטוען כי "אולי השוטרים ניסו להבין מי האויבים של גילי? אולי לבדוק האם יש קשר בין גורמים באגף התברואה לעבריינים. בכל מקרה, הקשר בין עובדים באגף לבין הצתת הרכבים נשמע לי מצוץ מהאצבע. למה? כי אנשים פחדו להתמודד מול גילי בבחירות ופחדו להביע דעה הפוכה משלו, אז פתאום אותם אנשים ישרפו לו רכבים? לא סביר בעיני".

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ב-24.9.19 הוזעקו כוחות כיבוי למושב אבן ספיר הסמוך לירושלים בעקבות דיווח על מספר כלי רכב שהוצתו. בהמשך התברר כי הרכבים שייכים למנהל אגף התברואה גורני, לרעייתו ולבנו.


גילי גורני, מנהל אגף התברואה החדש בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)

גילי גורני, מנהל אגף התברואה בעיריית ירושלים (צילום: פרטי)


כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", במסגרת המהלך להפרטת חלק משירותי הניקיון בעיר התפתח מאבק בין קבוצות עובדים באגף. לטענת גורם בכיכר ספרא, אירוע הצתת הרכבים של גורני הוביל לעצירה זמנית של המאבק מצד המתנגדים להפרטה, אולם לטענת חלק מהמתנגדים – המאבק צפוי להתחדש מיד לאחר החגים.



המאבק הפנימי באגף התברואה, כך נודע ל"כל העיר", הוביל לכך שבמשטרה בודקים האם יש קשר בין ההצתה לבין מהלך ההפרטה.

גורני עצמו מספר היום, שני, ל"כל העיר" כי לאחר אירוע ההצתה התקינה עיריית ירושלים מצלמות אבטחה ליד ביתו. בתשובה לשאלה האם הוא חושב שיש קשר בין ההצתה לבין המהלך להפרטת שירותי התברואה אומר גורני: "אין לי מושג. אני נותן למשטרה לעשות את העבודה שלה. השוטרים בודקים את כל הכיוונים ואת כל התרחישים. אני לא מתערב להם ולא מנג'ס להם. הם מעדכנים אותי בכל כמה ימים. אני סומך עליהם".


הרכבים שהוצתו הלילה במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

הרכבים שהוצתו במושב אבן ספיר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


"מי שעושה דבר כזה ברור שהוא עבריין", ממשיך גורני מציין. "יחד עם זאת, אין לי סכסוך עם אף אחד ואף אחת. יש משהו חדש באגף התברואה ולוקחים הכל בחשבון".



ממשטרת ירושלים נמסר: "מיד עם קבלת התלונה אודות חשד להצתה, נפתחה חקירה במשטרה במסגרתה נאספו ממצאים וראיות במטרה להגיע לחקר האמת. מדובר בחקירה שמתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה. משטרת ישראל תמשיך לחקור את המקרה במקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר