כיתה, תלמידים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הסתיים משבר קייטנות חנוכה בירושלים – כמה זה יעלה להורים?

לאחר הפרסום ב"כל העיר": בהסכם שהושג מול הנהגת ההורים החליט ראש העיר משה ליאון על הפעלת תוכנית חלופית לקייטנות חנוכה בירושלים. הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 14.11.19 20:03

לאחר הפרסום הבוקר ב"כל העיר" על החשש של ההורים מביטול קייטנות חנוכה בירושלים, בשל היעדר תקציב ממשלתי – הערב הושד מתווה פתרון.

בהסכם שהושג בין ארגון ההורים למערכת החינוך בירושלים לבין ראש העיר משה ליאון הוחלט כי בחנוכה הקרוב יתקיימו מסגרות של קייטנות לילדים בעיר – בהשתתפות כספית סמלית של ההורים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מציינים כי "לאור הודעת משרד החינוך על ביטול קייטנות בחופשת החנוכה החליט ראש העיר ירושלים משה ליאון, בשיתוף ארגון ההורים והמפעילים בעיר, על הקמת תוכניות חלופיות כדי להבטיח מסגרת חינוכית מצוינת ומעשירה עבור הילדים".

ראש העיר משה ליאון מוסר הערב: "הנחיתי את העירייה לעשות הכל כדי לא לפגוע בהורים ובילדים בחופשת החנוכה. למרות ביטול קייטנות חנוכה בתקצוב משרד החינוך. לאחר עבודת מטה עליה הוריתי, יהיו קייטנות לילדים שלנו, גם בחנוכה. מחשבה יצירתית, ובעיקר דאגה להורים ולילדים, הביאה פתרון ראוי במסגרת חופשת החנוכה. אנחנו כאן בשבילכם. חג אורים שמח".


 

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


הבוקר נחשף ב"כל העיר" כ מתגבש מתווה בין מינהל החינוך העירוני (מנח"י) לבין ארגון ההורים ומפעילי הקייטנות, שיכלול איך וכיצד ייערכו הקייטנות. המשבר השנה החל לאחר שתוכנית "בית הספר של החגים" לא מסובסדת על ידי הממשלה, וזאת בעקבות ממשלת המעבר שלא העבירה תקציב.

היום, לאחר סיכום עבודת המטה עליה הנחה ראש העיר ליאון, הוקמו מסגרות יעודיות לילדים במהלך חופשת החנוכה, בימים שלישי עד חמישי, בין התאריכים 24-26.12.19, בין השעות 13:00-8:00. יש לציין כי הילדים שבמהלך השנה באים ממסגרת ניצנים ימשיכו במסגרת עד השעה 16:00.

כמה זה יעלה להורים? 

בחינוך הממלכתי והממלכתי דתי: יופעלו מסגרות בבתי הספר ובגני הילדים, וסכום השתתפות ההורים יעמוד על 80 שקלים בלבד על מה שכבר שולם עבור שירות זה במשך השנה.

גם בחינוך המיוחד יעמוד סכום השתתפות ההורים על 80 שקלים. ההפרש יסובסד על ידי עיריית ירושלים.

המסגרת תופעל גם עבור הילדים שבשגרה אינם בצהרון ניצנים בבתי הספר ובגני הילדים לכיתות א'-ג', בהשתתפות ההורים בסכום של 170 שקלים, בין השעות 13:00-8:00.

עבור גני הילדים תתאפשר גם פעילות בין השעות 16:00-8:00 בהשתתפות של 300 שקלים לכל היום. המסגרות יפתחו כתלות בכמות הנרשמים בכל מסגרת.

עבור החינוך החרדי: המסגרת תופעל באותם ימים, ג'-ה', בין השעות 13:00-8:00 – בבתי הספר של מעיין החינוך התורני והחינוך העצמאי, תופעל המסגרת בהשתתפות של 135 שקלים. כך גם עבור ילדי החינוך המיוחד. ההפרש יסובסד על ידי עיריית ירושלים.

קייטנות בגני הילדים העירוניים המופעלים על ידי הרשתות: הודעה תשלח בימים הקרובים לאחר קבלת הסכמת הרשתות.

ההרשמה בגנים המוזכרים הם דרך מינהל קהילתי ובתי הספר דרך לביא.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר