מבצע משטרתי נגד מרוצי מכוניות (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

סכנת מרוצי המכוניות בירושלים: 18 רכבים הורדו מהכביש בסופ"ש

בלשי אגף התנועה בירושלים פשטו בסוף השבוע על מפגש נהגי רכבים שנערך בעמק הארזים - מדובר בכלי רכב שבחלקם הגדול בוצעו 'שיפורים' ושינויים בלתי חוקיים במנועים

פורסם בתאריך: 24.11.19 10:30

בסוף השבוע נערכה פשיטה בעמק הארזים בירושלים על מפגש כלי רכב, שחלקם עברו 'שיפורים' בהרכב המכני שלהם. מדובר בחלק מהמאבק בסכנת מרוצי המכוניות בכבישי ירושלים.

בלשי אגף התנועה בירושלים הורידו מהכביש 18 כלי רכב. "השוטרים נערכו לקיומו של המפגש בעקבות מידע שהתקבל במשטרה, אודות מפגש רכבים בעלי שיפורים שונים, במקום מבודד באזור ירושלים שהתקיים ביום חמישי האחרון בשעות הערב", כך מספרים במשטרת ירושלים. "למקום הגיעו כ-30 רכבים, ועם מתן האות חסמו השוטרים את כביש היציאה מהמתחם, והחלו לבחון את תקינותם של הרכבים, הן בהיבטי הרישוי והן בהיבטי תקינות הרכבים".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



ב-18 רכבים, איתרו בוחני המשטרה ליקויי בטיחות חמורים, שכללו שינוי במרכב הרכבים, לרבות הנמכות, שינויי צמיגים שאינם תואמים את סוג הרכב. "בנוסף, אותרו 'שיפורים' שונים באגזוזים ובמנוע, שחלקם מייצרים רעש חריג – כל אלו כאמור בניגוד לחוק", מדגישים במשטרה.

לחלק מהרכבים שנתפסו – רישיונם בוטל לאלתר והם נשלחו לביצוע מבחן רישוי מחודש לאחר תיקון הליקויים, וחלקם האחר הורד מהכביש עד לתיקון הליקויים ובחינה מחודשת של בוחני המשטרה.

כזכור, לפני כחודשיים התרחשה במחלף הרוזמרין תאונה קטלנית במהלכה נהרג יהושע (שוקי) כהן ז"ל ואשתו ענת כהן נפצעה באורח קשה. לפי החשד מדובר בנהגים שביצעו מרוץ מכוניות בכביש בגין. נגד הרכב הפוגע הוגש כתב אישום שמייחס לו עבירה של 'המתה בקלות דעת'. מכתב האישום עולה כי שני נהגים נסעו בכביש בגין במהירות שיא שהגיעה לעתים ל-225 קמ"ש, תוך כדי שהם מסכנים את הנהגים האחרים. כתב האישום מצוין כי הנאשם המרכזי, בן 27, תושב בית צפאפא, נסע לתוך צומת הרוזמרין במהירות, ולאחר שאיבד שליטה על הרכב הוא התנגש בעוצמה ברכב של הזוג כהן.


מבצע משטרתי נגד מרוצי מכוניות (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


ממשטרת ירושלים נמסר כי "שינוי במרכב רכב ללא אישור משרד הרישוי ו'שיפורים' היוצרים רעש חריג, אסורים בהחלט על פי חוק ועלולים להוביל לכשל בתפקוד מערכות הרכב בעת הצורך ובעת חרום, ובכך לגרום לתאונות קשות וקטלניות. המשטרה תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת לאתר רכבים ומפגשים נוספים מאין אלו ולהורידם מהכביש על מנת לשמור על בטיחות כלל משתמשי הדרך".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. ניקו

    חלאס מדינה חרא שיפסיקו לחפש רכבים שיחפשו נהגים לא כל אחד שמשפר את האוטו מבצע עבירות ולא כל אחד שמבצע עבירות משפר את האוטו אנשים סהכ מתעסקים בתחביב שלהם ודוחקים אותם לפינה משטרת ישראל תודה באמת שעצרתם רכבים שעמדו במקום והשקעתם כסף בלהרוס לבעלים שלהם את היום במקום לאכוף באמת עבירות תנועה שקורות יום יום

  2. מוקי

    הולכים לקארטינג פעם בשבוע…אין עוד אופציה בירושלים. לא מספיק.. .צריך מסלול לרכבים!!!

  3. נועם

    זה באמת מוגזם… במקום לבזבז אז כספי משלם המיסים על פשיטות מהסוג הזה, כדאי לשקול לאשר שיפורים שלא פוגמים בבטיחות הנסיעה תוך כדי דגש על החלפה לחלקים מורשים ולא "קומבינות"
    ולגבי המירוצים בכבישים, זה לצערינו קורה בכל הארץ ובכל המגזרים. מסלול מסודר כמו שפעם שקלו זה משהו שיכול להפחית את התופעה.

  4. נתי הרון

    כול הכבוד למשטר ירושלים, לעצור ולהוריד מהכבישים את אותם נהגי מרוץ פרועים המסכנים את חייכולנו בנסיעה חסרת מעצורים בכבישים, כמו התאונה במוצאי שבת שממש ניראת כמו רצח על הכביש על ידי נהג פרוע וחסר מצפון, כן ירבו מבצעים כאלו, רוצים לחזור הביתה בשלום ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר