אמבולנס מד"א (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אמבולנס איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

מזעזע: אצבע של בת 8 נקטעה במהלך טיול בית ספרי במוזיאון המדע

הילדה פונתה על ידי חובשים של איחוד הצלה לבית החולים לילדים בשערי צדק, כשהחלק הקטוע נלקח אף בשקית עם קרח. ממוזיאון המדע נמסר: "המוזיאון מצטער על עוגמת הנפש והפציעה. המוזיאון בודק כיצד ומה בדיוק אירע, והשבית האזור עד לבדיקה יסודית"

פורסם בתאריך: 25.11.19 11:58

חלק מאצבע של ילדה בת 8 נקטעה הבוקר (שני, 25.11) במהלך טיול בית ספרי במוזיאון המדע שבגבעת רם. הילדה פונתה על ידי חובשים של איחוד הצלה למרכז הרפואי שערי צדק, שם ינסו הרופאים להחזיר את האצבע למקומה בניתוח.

יצחק קליערס, חובש באיחוד הצלה, מספר כי "הענקנו לילדה סיוע ראשוני בשטח, ולאחר מכן היא פונתה באמבולנס של איחוד הצלה לבית החולים שערי צדק, כשהאצבע שנקטעה בתוך שקית עם קרח".

באיחוד הצלה מוסיפים ומציינים כי "הילדה נקלטה בבית החולים לילדים במרכז הרפואי שערי צדק. הרופאים אמרו לחובשים של איחוד הצלה שטוב עשו ששמו את האצבע הקטועה בשקית עם קרח, וציינו כי בעקבות כך ניתן אולי יהיה לחבר את האצבע ליד בניתוח".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



משערי צדק נמסר: "לחדר מיון ילדים בשערי צדק הגיעה ילדה בת 8 לאחר שקצה אצבעה העליונה נקטע במהלך טיול בית הספר בשכונת גבעת רם בירושלים. הילדה הועברה מיידית לבדיקות והדמיה ותאושפז להמשך טיפול וניתוח לשיקום האצבע".



ממוזיאון המדע נמסר בתגובה: "בניגוד לפרסומים, לא מדובר בקטיעת אצבע מלאה. יחד עם זאת, המוזיאון מצטער על עוגמת הנפש והפציעה. במהלך ביקור כיתתי חתכה תלמידה בת 8 את כרית קצה אצבע ימין. הוזמן אמבולנס שהגיע תוך דקות שפינה את הילדה לבית החולים שערי צדק הסמוך. המקרה אירע באזור 'פנס חושך', מוצג בתערוכת קבע במוזיאון שנמצא למעלה מ-10 שנים במקום בו ביקרו עשרות אלפי ילדים ללא פגע. מוזיאון המדע בודק כיצד ומה בדיוק אירע והשבית האזור עד לבדיקה יסודית של המקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עופרע

    רפואה שלמה לילדה ! חבל לא הסבירו איך בדיוק נחתכה האצבע במוזיאון

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה מזכיר לי לפני הרבה שנים בכניסה לקופות חולים שילד בן 8 נתלה על השער ונחתכו לו 2 אצבעות מיד לקחתי את האצבעות בשקית קרח וטסתי לבית חולים הדסה בכדי להציל את הילד ,המראה הזה חזר אלי כרגע אחרי קריאת הכתבה וזה היה לפני 35 שנה .

  3. גיל

    יש למישהו סיכום? כמה אצבע נקטעה? לא להאמין איך כתבו את הידיעה הזאת חפיף

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר