סופר דניה, תחנת הדלק פז (צילומים: פרטי)
סופר דניה, תחנת הדלק פז (צילומים: פרטי)

סוף תקופה: סופר דניה המיתולוגי ייסגר לטובת חנות Yellow; השכנים מתנגדים

אחרי 25 שנה: סופר דניה שפועל במתחם תחנת הדלק פז ייסגר ובמקומו תיפתח חנות נוחות; תושבים ברמת שרת, ברמת דניה ובקרית היובל מתכוונים להיאבק ולהפגין נגד המהלך

פורסם בתאריך: 27.11.19 08:07

אחרי למעלה מ-25 שנה: סופר דניה שפועל במתחם תחנת הדלק פז ברמת שרת ייסגר. את המרכול המיתולוגי, שפועל גם בשבת ומשרת במשך שנים את תושבי השכונות מסביב, תחליף חנות Yellow של חברת פז, שמפעילה במקום תחנת דלק.

דיירים שמתגוררים ברמת שרת, ברמת דניה ובקרית היובל מתנגדים לסגירתו של סופר דניה. הדיירים פתחו קבוצת וואטסאפ תחת השם "מצילים את סופר דניה" והם מתכננים לקיים הפגנה ברחבת תחנת הדלק ביום שישי הבא (6.12).


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"אנחנו דורשים מחברת פז שלא תיגע בסופר הקיים, מה שיש כאן טוב לנו", אומר בשיחה עם "כל העיר" הפעיל החברתי ד"ר אסף שפנייר, ממובילי המאבק נגד סגירת סופר דניה, תושב קרית היובל. "סופר דניה הוא סופר שכונתי במלוא מובן המילה. יש בו את כל המוצרים – חלב, ירקות, פירות ואספקה קבועה של לחם טרי בכל שעות היום. yellow עם כל הכבוד, זה סוג של 'פיצוציה', לא סופר, ויש לנו כבר שניים כאלו באזור. סופר דניה עבורנו מאוד נגיש, הוא נמצא במיקום אסטרטגי בכניסה לשכונה. תמיד אפשר לקפוץ ויש בו הכל. היחס תמיד אישי ונעים. אנחנו חוששים שחברת פז, שהיא חברה עסקית, לא תציע את אותו דבר ויהיה שם היצע מצומצם של מוצרים שאנחנו לא צריכים כמו דיסקים. יש כאן גורם עסקי דורסני, שלא רואה את תושבי השכונה ממטר".

שפנייר מבהיר כי אם תיפתח במקום חנות נוחות, "אנחנו נקרא לכל תושבי שכונות יובלים – רמת שרת, רמת דניה וקרית היובל, להחרים את כל תחנות פז, לא לקנות שם ולא לתדלק. אנחנו מאוד מגובשים במאבק הזה".


סופר דניה (צילום: פרטי)

סופר דניה (צילום: פרטי)


מנהל סופר דניה, אודי גוזלן (54), מספר בשיחה עם "כל העיר" כי מנהל העיזבון של בעל השטח הודיע לו לפני כחודשיים שהוא יצטרך לפנות את העסק לטובת פתיחת חנות של Yellow. "הודיעו לי שלא מאריכים לי את ההסכם ושאני אצטרך לפנות את המקום. ניסיתי להבין מהי הסיבה – הוא אמר לי שזה נעשה בלב כבד ושזה ממש לא קשור אלי, אבל בחברת פז רצו את המקום כדי לפתוח חנות נוספת של Yellow. זה מקום שנבנה במשך שנים ומשרת את כלל התושבים, ולקוחות מחוץ לעיר שמגיעים לפה או כאלה שהם בדרך לבית החולים הדסה בשבתות".

גוזלן מציין את החשש שלו למצוא עבודה לאחר סגירת הסופר. "אני יוצא מפה בלי שקל וללא עבודה. במשך שנים בניתי את הסופר הזה ובסוף כואב לי. רבים מהלקוחות כועסים. הסופר הזה הצליח לשרוד בשקט את כל הסערות בירושלים והוא היה עובד 24/7. הלקוחות באים אלי ואומרים לי שהם חוששים מהמחירים הגבוהים ומתמהיל המוצרים שיהיה בחנות החדשה. מה הם צריכים מכונת אספרסו? בשביל זה הם יילכו לקניון. זו חנות שמשרתת את כל התושבים באזור והציעה להם את המוצרים שהם צריכים".

"נכון שהמחירים בסופר דניה הקיים אולי לא הכי זולים שיש", מוסיף ואומר שפנייר, "אבל כשנתקעים – כשמגיעים אורחים או שיש בבית ילד חולה ולא הספקנו לקנות אוכל לשבת, אז הקיום של הסופר הכרחי. זה מציל אותנו. זהו סופר שמשרת תושבים גם משכונות רחוקות בשל שעות הפתיחה שלו, 24/7, ומגוון המוצרים הייחודיים בנוף הירושלמי. דקה לפני שבת רואים שם דתיים, חילוניים, וחרדים – כולם באים ונהנים. לא ייאמן שבמקום להוסיף עוד סופרים כאלו סוגרים אותם ופותחים במקומם עוד חנות נוחות".

מחברת פז נמסר בתגובה: "אנו מתכננים להקים בתחנת דניה סניף חדשני ומעוצב של yellow. הסניף יעמוד לרווחת התושבים עם מגוון רחב של מוצרים וביניהם מוצרי בסיס, מוצרי חלב, מזון יבש ועוד. הסניף יפעל במתכונת 24/7 ויתן מענה לכלל תושבי הסביבה. אנו סמוכים ובטוחים כי השינוי יטיב עם תושבי השכונה וישדרג את חוויית הקניה שלהם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    "לא הכי זולים"
    סופר דניה אחד הכי יקרים שיש, ובנוסף פתוח בשבת, טוב שנסגר

  2. יואל

    לא יקום ולא יהיה סופר דניה ישאר.
    להחרים לא רק את תחנת הדלק אלא את כל המתחם שישאר נטוש כולו.
    חוצפה ממדרגה ראשונה של הפרזיטים פז.

  3. ירושלמי

    יצא בלי שקל ונוהג על שברולט קורבט בחייאת.. כל העולם התקדם לחנויות נוחות יאללה נקסט!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סופר דניה – מותג שזכור לי מילדותי בבניין שבתמונה…. עצוב.

  5. ירושלים לחילוניים

    הגיע הזמן שהם יסגרו, מחירים שערורייתים. הייתי שם פעם אחת ונשבעתי לא לחזור

    חי בסרט שאומר שיוצא עם כלום, מרוויח עשרות אחוזים אם לא מאות על כל מוצר

  6. אלמוג

    אין על אודי בעולם ועל המקום הזה. מלא נוסטלגיות וזיכרונות שכואב שהולכים לסגור את זה יילוו..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר