פארק ארזים (צילום: ששון תירם)
פארק ארזים (צילום: ששון תירם)

נחנך פארק הארזים: טיילת, מתקני משחק וגשר מעל הנחל

המתחם, שהוקם בעלות כוללת של כ-13 מיליון שקלים, פתוח לקהל הרחב וכולל מדשאה לפיקניקים ומסלול אופניים בטבע

פורסם בתאריך: 27.5.17 10:59

פארק הארזים החדש נחנך בירושלים בשבוע שעבר והוא כולל בין השאר מתקני משחק וטיפוס, טיילת, גשר הולכי רגל מעל נחל שורק ומסלול אופניים בטבע. המתחם המתקדם, שפתוח לקהל הרחב, מהווה מוקד בילוי נוסף עם חיבור למסלול האופניים "סובב ירושלים" ומדשאה רחבה לטובת עריכת פיקניקים ופעילות פנאי. הפרויקט כולו תוכנן על ידי הרשות לפיתוח ירושלים, בוצע על ידי חברת מוריה ובתמיכת עיריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת. עלותו נאמדת בכ-13 מיליון שקלים.

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

 

 אירוע השקת הפארק נערך על ידי השר להגנת הסביבה וירושלים ומורשת זאב אלקין, ראש העיר ניר ברקת, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חיימובסקי ומנכ"ל חברת מוריה דורון נויוירט. 

 "פארק ארזים הינו חלק מפרויקט פארק ירושלים", מציין ברקת, "המחבר בין העיר לטבע ומאפשר לתושבי העיר ומבקריה לחוות באמצעותו את נופי הטבע והמורשת הייחודיים של ירושלים. אני מזמין את תושבי העיר וחובבי הטבע מכל רחבי הארץ להגיע ולהתחבר לנוף ולטבע הקסום והייחודי של ירושלים".

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

נויוירט מדגיש כי "השלמת השלב השני של שיקום נחל הארזים וחנוכת גן המשחקים החדש בפארק, מהווים נדבך נוסף בתנופת הפיתוח האורבני שחווה העיר ירושלים בשנים האחרונות. חברת מוריה שמחה  להיות חלק משמעותי בתהליך חשוב זה, הנועד לשרת בראש ובראשונה את תושבי ירושלים והסביבה. לטובת המשך הפיתוח המואץ של התחום האורבני בירושלים, הקמנו את ה-'תחום אורבני' באגף ההנדסה של חברת מוריה, הפועל  לקידום הפרויקטים האורבניים בירושלים, הכוללים עשרות פרויקטי פיתוח של פארקים, שבילי אופנים, גני משחקים, פיתוח שכונות ומתקני ספורט המבוצעים בשיתוף הציבור. ירושלים חווה מהפכה אורבנית של ממש עם פיתוח ושדרוג של עשרות שטחים ציבורים פתוחים (שצ"פים) בכל רחבי ירושלים הן במערב העיר והן במזרחה".

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

פארק ארזים (צילום: באדיבות הרל"י)

מהרשות לפיתוח ירושלים נמסר: "מדובר בפרויקט נוסף להנגשת הטבע העוטף את העיר ירושלים ורק ממתין למבקרים מהעיר ומחוץ לה. מה שנחשב עד לפני כעשור למותרות, כמו טבע ירוק בקרבת הבית, הפך לסטנדרט עבור תושבות ותושבי העיר. הקמת מוקדי בילוי ופנאי מגוונים כמו זה היא עניין מורכב, המצריך לא רק מתן מענה כולל לצורכי המבקרים אלא גם התחשבות יתרה בנוף ובטבע המיוחדים של ירושלים". 

***

המזרקה בפארק טדי: בילוי מושלם ורטוב לכל המשפחה

פארק המסילה: הצעדה הירושלמית – החלופה למצעד הדגלים

ומה קורה בפארק קיפצובה?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מטומטם. כל כך הרבה מילים ואף מילה איפה נמצא הפארק?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר