תמר פניגשטיין ז"ל, זירת התאונה (צילומים: מתוך פייסבוק, הערשי פ. תיעוד מבצעי כבה)
תמר פניגשטיין ז"ל, זירת התאונה (צילומים: מתוך פייסבוק, הערשי פ. תיעוד מבצעי כבה)

ההרוגה בטרגדיה ברכבת הקלה: תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19, מתנדבת בשירות הלאומי

תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19, מתנדבת בשירות הלאומי בשערי צדק, נהרגה הלילה בתאונה הקשה ברכבת הקלה בירושלים. האגודה להתנדבות: "כולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה; המומים מכאב"

פורסם בתאריך: 4.12.19 09:38

תמר פניגשטיין ז"ל, בת ה-19, מפתח תקוה, היא הצעירה שנהרגה הלילה בתאונה המחרידה ברכבת הקלה בירושלים – פניגשטיין ז"ל התנדבה לשירות הלאומי ושירתה במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים.

"האגודה להתנדבות אבלה וכואבת על מותה של תמר פניגשטיין ז"ל, בת ה-19 מפתח תקוה, מתנדבת השירות הלאומי שהתחילה השנה את שנת השירות שלה במחלקת הנשים בבית החולים שערי צדק בירושלים", כך נמסר מהאגודה להתנדבות. "האגודה שולחת תנחומים למשפחה, תלווה אותה ותתמוך במתנדבות השירות נפגעות החרדה שצפו בתאונה המחרידה".

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות מספר: "תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כאמור, פניגשטיין ז"ל התנדבה במרכז הרפואי שערי צדק, שם כואבים הבוקר את מותה. "המרכז הרפואי שערי צדק כואב את מותה של תמר פניגשטיין בת ה-19, שהתנדבה לשירות הלאומי במחלקת נשים בשערי צדק", נמסר משערי צדק.  "תמר ראתה שליחות בהתנדבות ובסיוע למטופלות וסייעה להן רבות, בתמיכה ובנתינה גדולה ותמיד בחיוך גדול".

מנכ"ל שערי צדק פרופ' עופר מרין: "בשם משפחת עובדי ומתנדבי שערי צדק אנו שולחים תנחומים למשפחת פניגשטיין. תמר האירה באישיותה את כל מי שפגשה וטיפלה והיא תחסר מאוד לצוות ולמטופלות במחלקת הנשים. עם היודע האסון צוותים מקצועיים וטיפולים משערי צדק מעניקים תמיכה וטיפול לכל בנות השירות הלאומי ואנו נמשיך ונלווה אותן ככל שיידרש".

איילת כהן, מנהל שירות המתנדבים והשירות הלאומי בשערי צדק מספרת: "תמר היתה בחורה חייכנית ושמחה, שכבר בפגישה הראשונה איתה מתחברים אליה בקלות. תמר היתה נכונה לכל משימה ואהבה מאוד את השירות ואת הקשר האישי למטופלות. זוהי אבידה גדולה עבורנו וטרגדיה בלתי נתפסת. כינסנו את כל בנות השירות ונעניק להן את כל התמיכה והליווי כדי להתגבר יחד על מותה של תמר".


פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

(צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)



כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר", התאונה המזעזעת התרחשה הלילה בתוואי הרכבת הקלה סמוך לתחנה המרכזית – פניגשטיין ז"ל, שככל הנראה לקתה בהתקף אפליפטי, נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה. כחמישה צוותים, עשרות כבאים, התגייסו לעבודות החילוץ של ההרוגה. צוותי הכבאות השתמשו בכלים מכניים מיוחדים כדי להרים את הרכבת הקלה באוויר, ולחלץ את הצעירה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה במקום. ארבע חברותיה ששהו עימה והיו עדות לתאונה המחרידה לקו בחרדה. משטרת ירושלים פתחה בחקירה.

בסיטיפס הרכבת הקלה בירושלים מסרו כי "בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוגה".


פעולות החילוץ - הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

(צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)


סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

סמוך לזירת התאונה בתוואי הרכבת הקלה (צילום: מוישי סגל, תיעוד מבצעי איחוד הצלה)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    על סמך מה הוחלט שלקתה בהתקף אפילפטי? ידוע שהייתה חולת אפילפסיה? בוצעה נתיחה של הגופה?
    במידה ויש מצלמות אבטחה באיזור, כדאי לוודא שלא נדחפה, כי הסיפור נשמע מוזר ביותר

  2. נסים

    צריך לעשות מעקה בין שני הקרונות של הרכבת כלה שאף אחד לא יפול וגם צריך לעשות גדר ברחוב יפו שאף ילד בטעות לא יקפוץ למסילות זה יכול לימנוע את הטרגדיה הבאה ואת אסון הבא נקודה למחשבה חשובה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר