פעולות החילוץ - הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)
פעולות החילוץ - הלילה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

התאונה המחרידה ברכבת הקלה: "פעולות החילוץ של ההרוגה היו מורכבות מאוד, המראות קשים ביותר"

עשרות כבאים פעלו הלילה בעבודות החילוץ של הצעירה שנמחצה למוות מתחת לרכבת הקלה בירושלים. רב רשף ניסים לוי מהכבאות: "השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים - מכאניים והידרואליים, כדי להרים את הרכבת באוויר"

פורסם בתאריך: 4.12.19 09:00

התאונה המזעזעת שהתרחשה הלילה בתוואי הרכבת הקלה סמוך לתחנה המרכזית – כחמישה צוותים, עשרות כבאים, התגייסו לעבודות החילוץ של הצעירה, שנמחצה למוות מתחת לקרונות הרכבת. צוותי הכבאות השתמשו בכלים מכניים מיוחדים כדי להרים את הרכבת הקלה באוויר, ולחלץ את הצעירה. מותה נקבע במקום.

בכבאות והצלה מספרים הבוקר כי "חמישה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים, פועלים כעת לחלץ אישה שנלכדה מתחת לגחון הרכבת הקלה בירושלים סמוך למתחם התחנה המרכזית בכניסה לעיר. לוחמי האש באמצעות כלי הרמה הידראוליים ופנאומטיים, הרימו את הרכבת ומבצעים חילוץ של האישה".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



רב רשף ניסים לוי, מפקד האירוע מטעם כבאות והצלה לישראל מתאר את פעולות החילוץ המורכבות: "הוזנקנו כחצי שעה לאחר חצות לאזור התחנה המרכזית בירושלים, עקב דיווח על אדם שנלכד מתחת לגלגלי הרכבת הקלה. הגענו למקום תוך זמן קצר מאוד עם כוח של חמישה צוותי חילוץ והצלה. מיד כשהגענו לזירה, ראינו לצערנו כי מדובר בנערה צעירה שנפלה מסיבה כלשהי בין קרונות הרכבת נדרסה ונהרגה ככל הנראה במקום".


פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

(צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)


"פעולות החילוץ של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה, היו מורכבות מאוד עקב הנסיבות הטראגיות ומורכבות הזירה, והמראות היו קשים ביותר", מוסיף ומתאר רב רשף לוי, "השתמשנו בכלי חילוץ מתקדמים, פנאומטיים, מכאניים והידרואליים בכדי להרים את הרכבת באוויר, ובסיוע לוגיסטי של אנשי הרכבת הקלה הרמנו את הרכבת וחילצנו את הנערה כאמור כשהיא למרבה הצער ללא רוח חיים".

כפי שפורסם הבוקר ב"כל העיר" – מדובר במקרה הראשון מאז הפעלת הרכבת הקלה באוגוסט 2011, שבו נהרגה הולכת רגל על תוואי הרכבת הקלה. נסיבות האירוע הטרגי נחקרות על ידי המשטרה.


פעולות החילוץ - הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

פעולות החילוץ – הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)


גם במד"א ירושלים תיארו את התאונה "קשה ומזעזעת": פארמדיק מד"א עוז פולק תיאר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו צעירה כבת 19 לכודה מתחת לרכבת, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, 4 מחברותיה שהיו עדות לתאונה לקו בהתקף חרדה ולאחר טיפול רפואי, פינינו אותן להמשך טיפול בבית חולים".

בסיטיפס הרכבת הקלה בירושלים ציינו כי "בסביבות השעה 00:20, הגיעה הולכת רגל לשטח תחנת הרכבת הסמוכה לתחנה המרכזית. מסיבה לא ברורה הבחורה נפלה בין שני הקרונות המחוברים של הרכבת הקלה, זאת בזמן שהרכבת הקלה היתה בנסיעה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. אנו פועלים בתיאום מלא מול המשטרה אשר בודקת את האירוע. אנו שולחים את תנחומינו למשפחת ההרוגה".


פעולות החילוץ - הלילה של ההרוגה מתחת לרכבת הקלה (צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)

(צילום: הערשי פ.| תיעוד מבצעי כב"ה)



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    לדעתי, יכול להיות שהיא מעדה, ויכול להיות גם שהיא נדחפה במתכוון או שלא במתכוון. בשעות הערב נמצאים עשרות אנשים באזור תחנת הרכבת הקלה שסמוכה לתחנה המרכזית, ובעיקר בתחנה לכיוון מרכז העיר.
    בנוסף לכך, צריך גם לתחקר גם את המאבטחים, שהיו באותו מקום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר