מכת חולדות ועכברים במוסררה (צילומים: אסתר פדידה)
(צילומים: אסתר פדידה)

מכת חולדות במוסררה: "גרוטאות וערימות של אשפה לא מפונות מהשכונה"

דיירים שמתגוררים במוסררה מתלוננים על מתקפה חולדות ועכברים, לטענתם בשל ערימות של אשפה שלא מפונות: "גם אנחנו רוצים פחים מוטמנים"

פורסם בתאריך: 11.12.19 07:45

חולדות, עכברים וערימות אשפה במוסררה: תושבים, שמתגוררים ברחובות שבטי ישראל ודניאל טוענים כי כבר תקופה ארוכה הם סובלים ממתקפת חולדות ועכברים. "במוסררה החולדות מסתובבות באופן חופשי", מתאר בשיחה עם "כל העיר" יצחק דרמוני, תושב מוסררה. "זה בערך במשך שנתיים ככה, מאז שהתחילו לבנות את הפארק בשכונה מול בית קנדה, והתחילו לחפור, החלה מכת העכברים והחולדות. בנוסף לכך, גרוטאות וערימות של אשפה לא מפונות מהשכונה, העירייה לא מפנה את פחי הזבל והם באים ומטיילים על הפסולת והאשפה. אנחנו גם רוצים פחים מוטמנים כמו בשאר השכונות".


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לדברי דרמוני, הוא ותושבים נוספים פנו כמה פעמים לעירייה על מנת שיטפלו בבעיית העכברים והחולדות בשכונה, אך הם עדיין ממשיכים לסבול מהמפגעים. "פניתי לעירייה כמה פעמים ולא עזר כלום, עוד פנו תושבים נוספים שמתגוררים ברחובות, שבטי ישראל פינת הלני המלכה, ודניאל. אך נאמר לנו שאפשר רק לעשות ריסוס בביובים, ולבינתיים העכברים והחולדות במוסררה זה דבר שבשגרה, לשכן שלי נכנסו כמה פעמים חולדות לבית".


מכת חולדות ועכברים במוסררה (צילומים: אסתר פדידה)

(צילום: אסתר פדידה)


"לא זז כלום, ככה אנחנו חיים", מדגיש דרמוני. "העיקר העירייה אומרת שהיא עושה ומבצעת מבצעי ניקיון, אך אנחנו לא רואים תוצאות, אני יום-יום רואה את החולדות, העכברים והאשפה".

מעיריית ירושלים נמסר כי "עיריית ירושלים מבצעת הדברה יזומה בכל שכונות העיר. ישנן שכונות ותיקות אשר מצב התשתיות בשטחים הפרטיים של הדיירים לא מתוחזק כראוי, ומאפשר תנאים להתרבות מכרסמים כגון גרוטאות, עשביה ומערכות ביוב פתוחות ושבורות. בחודש האחרון התקבלו שלוש פניות מתושבי שכונת מוסררה אשר טופלו גם בשטחים הפרטיים. יש לציין כי ללא שיתוף פעולה מהתושבים, ביצוע הדברה יזומה הינה בגדר טיפול נקודתי בלבד. נציגי יחידת ההדברה העירונית ישמחו לתאם פגישה עם נציגות שכונת מוסררה בכדי להדריך ולייעץ בכל הקשור במניעת התרבות מכרסמים. יצוין שבשכונת מוסררה מבוצע פינוי אשפה יומי, כולל טיטוא יומי ושטיפה".


מכת חולדות ועכברים במוסררה (צילום: אסתר פדידה)

(צילום: אסתר פדידה)


מכת חולדות ועכברים במוסררה (צילום: אסתר פדידה)

(צילום: אסתר פדידה)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ג'וק בראש

    הדברת חולדות בירושלים בתקופה הזו היא בעיצומה ,בגלל הקור חולדות נכנסות לבתים החמים בחיפוש אחר הגנה מפני הקור .
    הדברה בירושלים זה ג'וק בראש
    054-4603208
    http://www.jukbarosh.com

  2. יוני

    לצערי העיריה לא מתפקדת ליכלוך בכל מקום רחובות מטונפים במיוחד מאז שהם מעבירים לקבלנים פרטיים מקורבים בורות בכבישים תשתיות ירושות ואין לא ביקורת ולא בקרה ולא מענה תשובות לקוניות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר