המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)
המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)

המאבק הצליח: מופע מזרקות בפארק טדי ייערך גם בשעות הערב

בעקבות עצומת הורים עובדים המתגוררים בעיר - בפארק טדי יקיימו מופע מזרקות מים גם בשעות הערב, בנוסף לשעות הבוקר

פורסם בתאריך: 23.5.17 13:11

המאבק הצליח – בעקבות עצומת הורים עובדים ירושמים, הקרן לירושלים, שמפעילה את הפארק, תערוך מופעי מזרקות מים גם בשעות הערב, בנוסף למופעי המזרקות המתקיימים בשעות הבוקר. החל מה-1.6.17 יחלו בפארק טדי, הסמוך לעיר העתיקה, לערוך מופע מזרקות כל יום בשעה 17:00.

מהקרן לירושלים נמסר כי "מנכ"לית הקרן לירושלים ענת צור, שעצומת הפייסבוק של התושבים הגיעה לידיעתה, הורתה לפעול לשינוי שעות המזרקה בפארק טדי כך שיותר משפחות צעירות עם ילדים יוכלו ליהנות ממנה בחודשי הקיץ החמים. מאחר שהמזרקה צריכה זמן להתנקות לקראת מופעי הערב, בהם גודשים אותה ילדים רבים, הוחלט כי בשעה 17:00 יתקיים מופע נוסף ולאחריו הפסקה עד השעה 20:00, דבר שיאפשר למים לעבור תהליך של סינון וניקוי קפדני כדי לעמוד בתקנות המחמירות של משרד הבריאות".

 

 

המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)

המזרקה בפארק טדי (צילום: James-Cross)

ההורים פתחו עצומה בשבוע שעבר בפייסבוק שבה נכתב בין השאר: "מבקשים מפארק טדי להפוך את המקום לרלוונטי גם בעבוד משפחות עם הורים עובדים! גם להורים עובדים מגיע לבלות עם הילדים! בשביל משפחות עם ילדים – פארק טדי הוא אחד המקומות הכי יפים והכי מוצלחים לבילוי בירושלים: מזרקות מים, מדשאות, חניה חקרובה נוף לחומות העיר העתיקה, ולא פחות חשוב – הכניסה בחינם! אבל בחודשי הקיץ – המזרקות פועלות רק או בשעות שלא רלוונטיות להורים עובדים (10:00-16:00) או בשעות שלא רלוונטיות לילדים (20:00-22:00).

עוד נכתב בעצומה: "בין 16:00 ל-20:00 זה בדיוק הזמן בו הורים עובדים יכולים להרשות לעצמם לבלות עם הילדים, ואם מספיק הורים יבקשו – בפארק טדי כבר אמרו שישקלו להרחיב את שעות הפעילות אחה"צ-ערב. אז מה עושים? חותמים – ומעבירים להורים נוספים. עם קצת מאמץ – נעזור לפארק טדי לקבל את ההחלטה הנכונה עבור תושבי העיר והמבקרים בה!".

 

מנכ"לית הקרן לירושלים ענת צור: "הקרן הקימה את פארק טדי במתחם גני מיטשל למען תושבי העיר והמבקרים בה. אנו שמחים להתאים את פעילות המזרקה ע"ש האסנפלד לצרכי התושבים ולראות שוב ושוב עד כמה המקום הפך לאטרקציה פופולרית בעיר וכמה אנשים נהנים מהפארק כולו".

 

***

 

פארק טדי – בילוי לכל המשפחה

נשות הכותל: "הכותל הוא מקום קדוש גם לכאלה שאינם חרדים"

השדרוג הטכנולוגי של ירושלים: ויי-פיי חופשי ברחבי העיר 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר