דליפת גז בפסגת זאב (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
(צילום: כבאות והצלה ירושלים)

דליפת הגז בפסגת זאב: דיירים פונו מהבתים

שבעה צוותים של כבאות והצלה ירושלים פעלו לעצירת דליפה מאסיבית ממכלית להובלת גז ברחוב אורי בן ארי בפסגת זאב; דיירים פונו מדירותיהם

פורסם בתאריך: 17.12.19 16:41

דליפת גז חזקה פרצה ממכלית גז ברחוב אורי בן ארי בפסגת זאב – בשל האירוע פונו מדירותיהם תושבים המתגוררים בסמוך. צוותים של כבאות והצלה ירושלים פעלו למנוע את המשך הדליפה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בכבאות והצלה מציינים כי "שבעה צוותי כבאות והצלה מתחנות ירושלים פועלים בדליפה מסיבית ממיכלית להובלת גז ברחוב אורי בן ארי בשכונת פסגת זאב. לוחמי האש מיחידת החומ"ס המחוזית של כבאות והצלה צוותי ומהנדסי ניטור ויחידת החומ"ס של מחוז ירושלים פועלים במקום לבלום את הדליפה החזקה".

במקביל לוחמי האש מיחידת החומ"ס בסיוע משטרת ישראל פינו את האוכלוסיה הגרה בסמוך", מוסרים בכבאות ומוסיפים כי "עד כה לא דווח על נפגעים".


כבאית (צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)

(צילום: אריק אבולוף, כבאות והצלה ירושלים)


"לוחמי האש מיחידת החומ"ס של מחוז ירושלים מבצעים פעולות מתקדמות בשטח לאטימת הדליפה המאסיבית ממיכלית הגז, וזאת בכדי למנוע את התלקחות ופיצוץ הגז הרב הדולף מהמיכלית", ממשיכים ומספרים בכבאות. "במקביל לפעולות אלו, ובהוראת כבאות והצלה לישראל, חברת החשמל ניתקה את החשמל ברחובות הסמוכים באופן מבוקר על מנת לסייע במניעת ניצוץ חשמלי התלקחות ופיצוץ של הגז. מהנדסי הניטור של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מבצעים כל העת פעולות ניטור עם גלאי נפיצים מתקדמים, ובשלב זה נמדדים ערכים גבוהים של הגז באזור הדליפה".

"את כוחות כב"ה הפועלים בזירת הדליפה, מאבטחים כוחות מד"א ירושלים ומשטרת ישראל המבצעת במקום ויסות תנועה והרחקת אזרחים ממקום הדליפה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר