מתוך הווידאו שבו החשוד משליך כובע של קשיש בשוק מחנה יהודה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים. נשמח לתת קרדיט לבעל הסרטון)
מתוך הווידאו שבו החשוד משליך כובע של קשיש בשוק מחנה יהודה (צילום: רץ ברשת, מפורסם לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים. נשמח לתת קרדיט לבעל הסרטון)

בעקבות סרטוני וידאו שהופצו ברשת: נעצר חשוד בהתעללות נפשית ופיזית בקשישים

החשוד, תושב מזרח ירושלים כבן 20, נחשד כי התעלל בקשישים ובחסרי ישע רבים בשבוע האחרון. הוא נעצר בעקבות סרטוני וידאו שהופצו ברשתות החברתיות

פורסם בתאריך: 22.12.19 20:36

סרטוני וידאו שהופצו הבוקר ברשתות החברתיות, בהן נצפה צעיר, תושב מזרח העיר, שמתעלל בקשישים, הביאו למעצרו של הצעיר לפני שעה קלה בשוק מחנה יהודה.

בסרטונים, שהופצו כאמור ברשתות החברתיות, נראה אותו צעיר כשהוא מתיז מים ומקלל קשיש במקרה אחד, ובמקרה אחר הוא עובר באחת הסמטאות בשוק מחנה יהודה ליד קשיש אחר, משליך את כובעו לרצפה ומניח על ראשו חפץ אחר תוך שהוא ממשיך בהליכה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בציוץ שפרסם צעיר בשם אהרון פורת בטוויטר מצורף אחד הסרטונים עם המלל הבא: "אני בחיים שלי לא התחננתי. עכשיו אני כן בבקשה תפיצו… תחשבו שזה סבא שלכם".

כאמור, הסרטונים תפסו תאוצה ברשתות החברתיות והגיעו גם למשטרת ירושלים, אשר פתחה בחקירה.



ממשטרת ירושלים נמסר הערב, ראשון, כי "פעילות מהירה של חוקרי המשטרה, הביאה לפני זמן קצר לאיתורו ומעצרו של חשוד בהתעללות נפשית ופיזית בקשישים חסרי ישע באזור שוק מחנה יהודה בירושלים, זאת בעקבות תיעוד שהופץ ברשתות החברתיות והגיע לידי החוקרים. החשוד בשנות ה-20 ממזרח ירושלים, נעצר כאמור לפני זמן קצר, והוא נחקר בשעה זו בגין חשד להתעללות פיזית ונפשית בקשישים חסרי ישע. הוא יובא מחר, שני, בפני בית המשפט לדיון בעניינו".



* "כל העיר" בחר שלא לפרסם את הסרטונים כדי שלא לפגוע בקשישים אשר מצולמים בהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר