ניר ברקת, גדעון סער (צילום: תומר אפלבאום, אוליבייה פיטוסי)
ניר ברקת, גדעון סער (צילום: תומר אפלבאום, אוליבייה פיטוסי)

לקראת הפריימריז בליכוד – ברקת ל"כל העיר": "איזה הישגים יש לגדעון סער? מה הוא כבר עשה?"

ניר ברקת, שתומך בראש הממשלה נתניהו, מוסיף בשיחה עם "כל העיר": "ההתמודדות של סער – משולה לסכין בגב; המטרה - ניצחון מוחץ לביבי, 30-70 באחוזים"

פורסם בתאריך: 18.12.19 12:38

ניר ברקת לא מרוצה מהפריימריז לראשות הליכוד, שיערכו בעוד שמונה ימים (26.12). בשיחה השבוע עם "כל העיר" אומר ברקת "במקום שהליכוד יצופף את השורות ויתארגן לקראת הבחירות, המאמץ מושקע בפריימריז. לאף מפלגה אחרת אין את התהליך הזה, ובמובן מסוים זה חיסרון של הליכוד ועשוי לפגוע".

ועדיין – למרות החשש מפגיעה בליכוד, ברקת לא מהסס לשחרר נצרה ולפתוח חזית מול גדעון סער. "הפריימריז האלה הם לא אינטרס של הליכוד ולא אינטרס של גוש הימין" אומר ברקת, "מדובר כאן על אינטרס צר של גדעון סער ואולי אינטרס של השמאל. הרי גדעון סער מציב סקר שמראה על ירידה במנדטים של הליכוד ובזה הוא מתגאה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"ההתמודדות של סער משולה לתקיעת סכין בגב", טוען ברקת. "מדובר פה על ניסיון הדחה של ראש הממשלה עוד בתוך 21 הימים שהיו לו להרכיב ממשלה. זה חמור מאוד. בתוך המפלגה רואים את זה בצורה לא טובה בלשון המעטה. זה נוגד את הד.נ.א הליכודי ואני בטוח שזה יתבטא בתוצאות".


ח"כ גדעון סער (צילום: אוליבייה פיטוסי)

ח"כ גדעון סער (צילום: אוליבייה פיטוסי)


ברקת מדגיש כי "לנסות להציג ולומר שגדעון סער טוב יותר מראש הממשלה נתניהו זו עזות מצח. גדעון סער לא ברמה של נתניהו. איזה הישגים יש לו? מה הוא כבר עשה? כשאני מסתכל על האתגרים של מדינת ישראל, שמתחילים באתגר הבינלאומי וביצירת מרחב תמרון לממשלה ולמדינה בעולם המורכב שבו אנחנו נמצאים, אין יותר טוב מנתניהו, ואין על זה מחלוקת בכלל. שנית, ההבנה העמוקה בכלכלת ישראל, ואיך להמשיך ולשמר את השוק החופשי, מה שנעשה בעשור האחרון מדבר בעד עצמו. האתגר השלישי הוא הביטחון. כשאני מסתכל על שלושת הפרמטרים הללו, אני מסתכל ימינה ושמאלה, ובתוך הליכוד פנימה, אין מישהו שמתקרב ליכולות של נתניהו, בוודאי ובוודאי לא גדעון סער".


ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)

ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: אמיל סלמן)


לדברי ברקת, לזכות נתניהו הישגים רבים, בתוכם גם חיזוקה ופיתוחה של ירושלים. "העיר חייבת לראש הממשלה נתניהו המון", מדגיש ברקת ואומר כי "העמידה והסיוע שלו, הערכיות, האמונה באחדותה של העיר ופיתוחה, הגיבוי שהוא נתן לירושלים – לא יסולא בפז ואני אומר את זה באחריות. כשלוקחים את העשייה של נתניהו – כשר אוצר, כלוחם אמיץ בסיירת מטכ"ל, בעמידה נחושה מול הנשיא האמריקאי הקודם ברק אובמה וההישגים שהוא הביא מהנשיא טראמפ – ושמים אותה מול רשימה יחסית ריקה של גדעון סער – הדברים ברורים מאליהם".



ביום חמישי הבא ייצאו מתפקדי הליכוד להצביע ולהכריע בין נתניהו לסער. מבחינת ברקת התוצאות ידועות והוא מסמן מטרות ממשיות להתמודדות. "יהיה ניצחון חזק של ביבי", קובע ברקת ומוסיף כי "המטרה – ניצחון מוחץ לביבי, 30-70 באחוזים. האתגר הוא להוציא את תומכי ראש הממשלה לקלפי. זה לא יהיה פשוט, אבל עדיין היעד הוא ניצחון חד משמעי".

סער טוען כי נתניהו במבוי סתום, שהוא לא יוכל להקים ממשלה כפי שהיה בפעמיים האחרונות.
"זה מה שהשמאל מנסה לומר ולשכנע. מספיק לראות מי המועמד המועדף על השמאל ועל התקשורת כדי להבין את מי הוא מייצג. כבר אמרתי, גדעון סער לא מייצג אינטרס ליכודי. התפיסה שלו היא פשוט מעוותת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. עובד

    אני לא תומך במה שגדעון סער מייצג וגם לא אבחר בו אבל ברקת יכול לתקוף מוזר בעיני. נתניהו לא צריך את עזרתך לדעתי אתה מפריע לנתניהו

  2. תושב המושבה הגרמנית , ירושלים.

    ברקת, מה אתה עשית?
    הרסת את ירושלים, שחרר אותנו מהשטויות שלך.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה שנחמד הוא שכל אלו שרוצים ןמייחלים להחליף את נתניהו כגון ניר ברקת או ישראל כץ( שניהם דיברו היום והביעו נאמנות כלכלבית מדהימה לנתניהו) וכמובן יורדים רצח על גדעון סער רק מחכים לפעם הבאה והם יודעים היטב כי ביבי בפעם השלישית לא יצליח ואז כמובן גם הם יצטרפו לעדת הרוצים לרשת את הכיסא – גועל נפש של ממש וכל במדינה אוכלת אותה בגללם

  4. ב

    ברקת מבין שאולי הוא איחר את הרכבת כי גדעון סער ניצל את ההזדמנות.

  5. ירושלמי

    מה נזכור מניר ברקת? מיליונר משועמם ואופורטוניסט שבגד בציבור החילוני בירושלים שבלעדיו היה נשאר מיליונר אלמוני, ומכר אותו לחרדים. אתה בחיים לא תצליח לרשת את ביבי, תקלוט. אתה נטע זר בליכוד, לא קונים ליכודניקים בכסף וחנפנות…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר