אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)
אמבולנס של מד"א בי-ם (צילום: תומר נויברג-ג'ני)

עיר גנים – פעוט בן חודש איבד את ההכרה ופונה במצב אנוש להדסה

פרמדיקים של מד"א הוזעקו לתחנת טיפת חלב בעיר גנים בעקבות פעוט בן חודש שאיבד את ההכרה - הצוות ביצע פעולות החייאה ופינה אותו להדסה עין כרם במצב אנוש

פורסם בתאריך: 25.12.19 11:29

הבוקר, רביעי, פעוט כבן חודש פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שאיבד את ההכרה. הנסיבות לאירוע לא ברורות ונמצאות בבדיקה.

פרמדיקים של מד"א הוזעקו לתחנת טיפת חלב בשכונת עיר גנים – הצוות שהגיע למקום הבחין כי הפעוט ללא הכרה וביצע בו פעולות החייאה. כאמור, הוא פונה להדסה עין כרם במצב אנוש. כעת הפעוט מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא במצב קשה.

יש לציין כי גורמי הבדיקה של המקרה מדגישים כי לא מדובר בתגובה לחיסון שהתינוק קיבל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חובש רפואת חירום במד"א אלעד רוזמרין מתאר: "כשהגעתי למרפאה חברתי לצוות הרפואי שטיפל בפעוט שהיה מחוסר הכרה. המשכתי את הטיפול הרפואי ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם וביצענו בו פעולות החייאה שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה".

רועי זהורי, חובש באיחוד הצלה, מוסיף ומספר: "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה על הפעוט. לאחר מכן הוא פונה לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".


המרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים (צילום: אבי חיון)

המרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים (צילום: אבי חיון)


מהדסה עין כרם נמסר: "אל חדר המיון ילדים פונה תינוק בן חודש תוך כדי מאמצי החייאה מלאים של צוות מד"א, ללא דופק וללא נשימה. בתיאום עם מד"א, צוות חדר המיון המתין להגעת התינוק ומיד המשיך בהחייאה מתקדמת, לרבות מתן תרופות – עד להשבת דופק וייצוב מצבו. כעת מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ ילדים כשהוא במצב קשה, שם יתבררו בהמשך נסיבות המקרה".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. תפתחו עיניים!!!

    אז גם כשזה קורה מייד אחרי חיסון בתוך טיפת חלב- הם מכחישים כל קשר לילד שכמעט מת להם בידיים. מדהים עד כמה המערכת הרפואית מוכנים להקריב העיקר שהציבור יאמין שחיסונים לא יכולים לגרום נזק. אפ יש הכחשה טוטאלית כשזה קורה באופן בולט בתוך טיפת חלב- מה לגבי מאות ואלפי מקרים שהפירכוס והפסקת הנשימה קוראת יום או יומיים אחרי. זה לא נרשם בשום מקום. חיי אדם לא שווים כלום כנראה. לפחות תנו את המידע כמו שהוא- שחיסונים בהחלט גורמים גם לנזקים, ואז תתנו להורים להחליט אם הם רוצים את הסיכון. במקום זה הכחשה גמורה? גם כשהאמת זועקת עשזה רורה בתוך טיפת חלב??? עצוב. מספרי נזקי חיסונים גבוהים בהרבהההה ממה שהציבור מודע!!! חיסון זה מוצר רפואי- תרופה לכל דבר! לכל תרופה יש סיכונים גדולים. ולגבי כל תרופה חייבת להיות אפשרות בחירה, ומידע אמין ואמיתי לגבי החומרים והסיכונים. אם תלמדו לעומק, תבינו שלא נעשה בחיים אפילו מחקר פלאסיבו אחד אפילו לאחד מהחיסונים!!!! ואף חיסון לא נחקר ליותר מכמה ימים.
    תרופות עוברות מחקרים של 4-6 שנים לפחות!!! -לפני שמאשרים. וחיסונים שניתנים לכל תינוק שרק נולד, ולילדינו- לא נחקרו ליותר מ 21 יום, והרבה מהחיסונים לא נחקרו ליותר מ 5-6 ימים!!! כן, ימים!!!! העיקר שיש מאנטרה שמכניסים לנו לראש- שחיסונים הם יעילים ובטוחים. במציאות היו צריכים להוסיף ולהוסיף מנות חיסונים ללו״ז כי המנות שניתנו לא היו יעילות. במקום להבין שמי שמקבל את החיסון- מדבק ומפיץ את הווירוסים מהחיסון, ושחיסונים לא מספיק יעילים, וגורמים לחיידקים להתחכם ולהיות אלימים יותר ואגרסיביים יותר עם השנים. הורים, תתחילו ללמוד את הנושא. תוכלו להתחיל באתר חסון. ואז לא להפסיק שם. יידע זה כוח. תתחילו ללמוד על החומרים שנמצאים במזרק הלא תמים הזה.

  2. קוקו

    את רופאה ? דוקטור ? רוקחת ? … בשונה ממה שאת מספרת פה המערכת הרפואית הצילה את התינוק.

  3. זרובבל

    מטריד מה שמשה כתב. נראה שאתרי החדשות המרכזיים (ויי-נט, וואלה וכו') מפרסמים דברים באופן סלקטיבי.
    מה שלא בא להם טוב – פשוט מתעלמים.
    הון – עיתון???

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר