העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה (צילום: פרטי)
העבודות להקמת הרכבת הקלה בגילה (צילום: פרטי)

פרויקט הרכבת הקלה בגילה | העבודות מתרחבות – שינויים בהסדרי התנועה

תושבי גילה שימו לב - עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה מתרחבות - בנוסף לרחוב הגננת יגיעו בימים הקרובים הטרקטורים והדחפורים גם לרחוב צביה ויצחק

פורסם בתאריך: 11.1.20 17:23

חודשים לא קלים עוברים על תושבי שכונת גילה בשל עבודות התשתית שהחלו בשכונה להקמת הרכבת הקלה, ונראה שהקושי שלהם הולך להתעצם. ל"כל העיר" נודע כי בימים הקרובים יורחבו העבודות, שהתמקדו עד כה ברחוב הגננת וברחוב דב יוסף בעלייה לגילה, ויגיעו גם לדופן הצפונית של רחוב צביה ויצחק.

במסגרת העבודות יבוצעו שדרוג תשתיות, בניית קירות, בניית חניון רכבים ויתבצע פיתוח לאורך הרחוב כולו. במהלך תקופת העבודות, שיימשכו כשנה, צפויים להתבצע שינויים בהסדרי התנועה, יצומצמו נתיבי תנועה ותיתכן אף הצרת נתיבים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


העבודות יתבצעו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 19:00-7:00. לא צפויות להתבצע עבודות בימים שישי וגם לא עבודות לילה. יחד עם זאת, במידה שיעלה מהשטח צורך לביצוע עבודות ליליות, תצא לתושבים הודעה מוקדמת.

בחברת מוריה, שהיא הגורם האחראי על העבודות, שמבוצעות על ידי קבלני משנה, מציינים כי "בכל עת יהיה מעבר בטוח להולכי רגל, תנועת התחבורה הציבורית תמשך כסדרה, ותנועת הרכבים תתנהל בנתיבי התנועה הפתוחים".

במהלך העבודות יהיו בשטח שוטרים ופקחי תנועה עירוניים אשר יסייעו להזרמת התנועה באופן מיטבי במידת הצורך.


קו הרכבת הקלה לגילה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)

קו הרכבת הקלה לגילה (הדמיה: צוות תכנית אב לתחבורה ירושלים)


כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר" בחודש יולי, עבודות התשתית להקמת הרכבת הקלה בגילה נכנסו להילוך גבוה. כך, ברחוב דב יוסף, שמחבר את גילה לצומת פת, מתבצעות מזה חודשים רבים עבודות, נערכו שינויים בהסדרי התנועה וצומצמו נתיבי נסיעה של כלי רכב. ביולי החלו עבודות גם ברחוב הגננת, כאשר גם ברחוב הגננת נעשו שינויים בהסדרי התנועה וצומצמו נתיבי תנועה.

יש לציין כי מאז החלו העבודות, נוצרו בגילה בעיות של הצטברות גשמים באירועי חורף. כך למשל, בשני האירועים האחרונים – כמויות המשקעים שירדו גרמו להצפות בצומת הכניסה לגילה. בעירייה, בחברת מוריה ובתאגיד המים הגיחון מודעים לנושא ומנסים למצוא פתרון לבעיה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר