מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מתחם לבדיקות קורונה יוקם גם במזרח ירושלים

מתחם הבדיקות של מד"א יחל לפעול במזרח העיר החל ממחר, חמישי - תושבים שאין באפשרותם להגיע למתחם באופן עצמאי יקבלו סיוע מעובדי הפיקוח העירוני

פורסם בתאריך: 1.4.20 10:21

מתחם לבדיקות קורונה יוקם במזרח ירושלים – לצד המתחם שכבר פועל בחניון אצטדיון טדי. המתחם "היבדק וסע" יחל לפעול ממחר, חמישי.

בדיקות הקורונה יבוצעו על ידי מד"א במטרה להגביר את כמות הבדיקות במזרח ירושלים. "ביצוע בדיקות לפי ההנחיות יאפשר לאבחן חולים, לסייע להם מוקדם ולהביא להחלמתם של רבים יותר", מציינים בעירייה. "יש לציין כי תושבים שאין באפשרותם להגיע למתחם באופן עצמאי יקבלו סיוע של מד"א ועובדי הפיקוח העירוני של עיריית ירושלים. הננו חוזרים ומבקשים לשמור שמירה קפדנית על כל הנחיות משרד הבריאות למניעת צפיפות ושמירה על היגיינה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ראש העיר משה ליאון: "נעשה כל שנדרש כדי לסייע לאנשי הרפואה לבצע את משימתם המרכזית בעת זו, צמצום ההידבקות בקורונה, והדברתה. אני מבקש מתושבי מזרח העיר להיות סבלניים, לגלות הבנה, וכמובן לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות".


מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מתחם לבדיקות קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


במד"א מציינים כי בכניסה למתחם יש להציג את מסך הטלפון עם קוד ה-QR שהתקבל. רק כך ניתן להיכנס למתחם ולבצע את הבדיקה. אם יש ברכב מספר נדגמים, על הנהג להציג את הקודים של כל הנוכחים. בבדיקה עצמה פראמדיק של מד"א לוקח את הדגימה, ומעביר באופן מסודר למכולת קירור, עד להעברתה לבדיקה במעבדה. מיד עם סיום לקיחת הדגימות, על הנהג לסגור את חלונות הרכב ולנסוע חזרה לביתו.

במגן דוד אדום מבקשים להדגיש כי בשום שלב בתהליך אין לצאת מהרכב ולא לפתוח חלונות, למעט כאשר מתבקשים לעשות כן על ידי איש מד"א.

בתוך כך, הבוקר הוחלט כי קופות החולים יפתחו מרכזי ומרפאות לבדיקות קורונה במזרח העיר. קופת החולים כללית פותחת מרכז בדיקות קורונה בשועפט בירושלים וקופת חולים מכבי פותחת מרכז בדיקות קורונה בשער שכם. כמו כן, קופת חולים מאוחדת פותחת מרכז בדיקות בשועפט.





תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר