גדעון סעדו, מבעלי אולם האירועים לה בל (צילום: פרטי)
גדעון סעדו, מבעלי אולם האירועים לה בל (צילום: פרטי)

לקראת פתיחת אולמות האירועים: "אנחנו צמאים לעבודה, כולנו זקוקים לה"

ב-14.6 ייפתחו אולמות האירועים - גדעון סעדו, מבעלי לה-בל בתלפיות, אומר ל"כל העיר": "עשרות אנשים, משפחות שלמות יושבות בבית, המצב שלהן לא טוב וכעת אנחנו רואים שיהיה בסדר"

פורסם בתאריך: 20.5.20 19:47

אחרי למעלה מחודשיים וחצי של המתנה – אתמול, שלישי, משרד הבריאות את מתווה החזרה לפעילות של אולמות האירועים – התאריך נקבע ל-14.6.20. למעשה, אולמות האירועים סגורים מאז שפרץ משבר הקורונה, באמצע החודש הבא מדובר יהיה בלמעלה משלושה חודשים מלאים שבהם האולמות לא פעלו. מאות עובדים באולמות האירועים בירושלים ברחבי העיר נמצאים בחל"ת, וכעת, לאחר המחאה הגדולה ושביתת הרעה מול משרד ראש הממשלה – הם רואים את האופק ואת היציאה מהמשבר הכלכלי החמור ביותר אליו נקלעו.

גדעון סעדו, מבעלי אולם האירועים "לה בל" בתלפיות, אומר בשיחה עם "כל העיר": "אנחנו צמאים לעבודה שלנו, כולנו זקוקים לה. עובדים אצלי עשרות אנשים, משפחות שלמות שיושבות בבית, המצב לא טוב, אם זה הטבחים,ה שפים והמשגיחים ושואלים כולם – 'מה יהיה? מה עושים?'. אין לי תשובה, אני עם דמעות בעיניים כל יום – אף אחד לא יאמין לי. המצב הכלכלי לא טוב, אני לא יודע מה קורה עם בעל הבניין והשכירויות, אני לא יודע מה קורה עם הספקים שאני חייב להם כסף – הרכבת פשוט נעצרה ב-12 במרץ".

ואיך אתה מרגיש היום אחרי שבישרו על אישור פתיחת אולמות האירועים?
"היום, ברוך השם, יהיה בסדר, נקווה לטוב, אנחנו רואים שיהיה בסדר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הנחה היום את מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב ואת המשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו, לפרסם את מתווה הפתיחה של אולמות וגני אירועים החל מ-14 ביוני.

פתיחת האולמות וגני האירועים תוכל להתקיים רק בהתאם למילוי ההנחיות הבאות:

  • ימונה ממונה קורונה לכל אירוע שיהיה אחראי על קיום הכללים באירוע.
  • יתקיים רישום של אורחים בכניסה לאירוע.
  • האולם ידע ליצור קשר במידת הצורך באמצעות הודעת טקסט עם כלל האורחים באירוע ככל שיתגלה שנכח באירוע חולה קורונה. יצירת הקשר עם האורחים, ככל שתידרש, תהיה בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
  • הנהלת האולם תציב סימון ושילוט לפי הנחיות משרד הבריאות, לרבות לעניין שמירת ריחוק חברתי של שני מטרים בעמידה , סימון מרחק בכניסה למתחם למניעת התקהלות ועוד.
  • טרם האירוע ובמהלכו יתבצע חיטוי משטחים פנימיים באופן תדיר.
  • יתבצע ניקיון וחיטוי מוגבר של מתחמי השירותים באופן תדיר שלא ייפחת מאחת לשעה.
  • יוצבו עמדות עם חומרי חיטוי במתחם, ובפרט בכניסה ובסמוך לשירותים.

במשרד מדגישים כי מגבלת אנשים באירוע בכל רגע נתון תהיה לפי 2 מ"ר לאורח, "ובלבד שמספר האורחים באולמות שלפי רישיון העסק יכולים להכיל יותר מ-200 אורחים, לא יעלה על 85 אחוזים מהמותר לפי רישיון העסק. החישוב יתבצע לפי כלל שטח העסק, ללא שטחים תפעוליים וחניה.".

כמו כן בעלי האולם יחויבו לבצע תשאול של כלל העובדים והאורחים באירוע טרם כניסה לאירוע לגבי מצבם הבריאותי, ולא תותר כניסה למי שלא השיב בשלילה על השאלות בתשאול.

בנוסף, יימדד חום בכניסה לכל האורחים והעובדים, ככל הניתן. בעלי חום של 38 ומעלה לא יורשו להיכנס, ותבוצע שמירה על קפסולות עובדים, ככל הניתן.

לפי ההגבלות העובדים באירוע העוסקים בתחום ההסעדה, יעטו מסיכות בכל עת, ויקפידו על רחיצת ידיים באופן תדיר. גם האורחים יחויבו בעטיית מסיכות בכל עת, למעט בזמן אכילה ושתייה.

זאת ועוד, בין פלטות השולחנות יישמר מרחק של 1.5 מטר; ההושבה באירוע תתבצע כך שמשפחות גרעיניות יישבו באותם שולחנות, ככל הניתן; יוקם אזור הושבה נפרד לאוכלוסיות אורחים בסיכון (בהתאם להנחיות משרד הבריאות); ריקודים באירוע מותרים, אך מומלץ כי אוכלוסיות בקבוצת סיכון לא ישתתפו בריקודים. יובהר כי ייתכנו שינויים בהנחיה זו בהתאם להתפתחות מצב התחלואה; באירועים בהם מנות המזון לא מוגשות לשולחן האורחים, ניתן להפעיל מזנון אוכל מרכזי, ובלבד שהגשת המזון לצלחת האורח תיעשה על ידי איש צוות.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. העצבני מהשפלה

    לא מבין מדוע צריך לעשות הפקות כל כך יקרות , בשביל טקס שעורך אולי חצי שעה .
    לרוב הזוגות אין גרוש על התחת , ומוציאים כל כך הרבה כסף . במקום ליסוך הזוג מסתמך על הצ'קים שהם מקבלים . ולא פעם גם צריכים להוסיף על חריגה מהסכום שנקבע .
    מציע להפסיק לתת צ'קים , ולהביא מתנה . כדי שאנשים יכנסו לפרופורציות . ולהפסיק את הפזרנות המיותרת . כשאין לא
    מבזבזים

  2. שמרית טל אופיר יהודיוף

    גדעון סעדו היקר אוהבים אותך תומכים בך מהמקום שלנו אתה אדם צדיק מהכרות אישית התרומה שלך לבובבים אותך ההנחות שאתה עושה לבעלי שמחות שיגן אינה משגת ועוד… הלב שלך גדול ממך ושאלוקים יסדר את כל הקצוות הלא פתורות עדין בעקבות מצב הקורונה תבורך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר