בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
בית המשפט המחוזי בירושלים (צילום: ארנון בוסאני)

סחיטה ועבירות מין: תושב ירושלים נאשם בסחיטת שחקני כדורגל קטינים מאירופה

מכתב אישום שהוגש לבית משפט המחוזי בעיר נגד ישעיהו קירשנבוים, בן 34, עולה כי הוא גנב תמונות עירום של שחקן צעיר מקבוצת ריאל מדריד, איים עליו והשתמש בתמונות שלו כדי להונות שחקנים נוספים. עוד נטען בכתב האישום כי לנאשם היתה העדפה לשחקנים עם מדים של חברת אדידס

פורסם בתאריך: 15.6.20 10:26

תושב ירושלים נאשם בסחיטה ובגרימת מעשים מגונים לשחקני כדורגל צעירים מרחבי העולם, בהם גם שחקן ממועדון הפאר ריאל מדריד.

מכתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כנגד ישעיהו קירשנבוים, בן 34, עולה כי הוא יצר פרופיל מזויף ברשתות החברתיות, התחזה לאישה וניסה ליצור קשר עם כדורגלנים על מנת לקבל מהם תמונות עירום שלהם. בכתב האישום נכתב כי "וזאת בשל משיכתו של הנאשם לקטינים בגיל נערות בעלי מראה ולבוש ספורטיבי".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כתב האישום מגולל מסכת שלמה של ניסיונות פיתוי של כדורגלנים מקבוצות נוער ברחבי אירופה. באחד המקרים מצוין כי קירשנבוים פנה לשחקן מריאל מדריד. כשלא נענה, כך על פי כתב האישום, פרץ קירשנבוים לחשבון הפייסבוק של השחקן והוריד תמונות שלו למחשבו האישי, בהן גם תמונות עירום של השחקן. על פי כתב האישום: "הנאשם שמר את התמונות במחשב והשתמש בהן בין היתר לצורך אוננות".

בהמשך, כך מתואר בכתב האישום, פנה קירשנבוים לשחקן ואיים עליו כי יפיץ את תמונות העירום שלו אם לא ישלח אליו תמונות נוספות. בכתב האישום מצוין כי הנאשם דרש מהשחקן לשלוח "תמונות עירום, תמונות במדים של ריאל מדריד ותמונות ללא חולצה".

האיומים של קירשנבוים לא הרשימו את השחקן הצעיר שלא שיתף פעולה וסגר את חשבון הפייסבוק שלו. "במעשיו המתוארים", כך מצוין בכתב האישום, "איים הנאשם על אדם בכתב בפגיעה שלא כדין, בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו וכן איים לפרסם דבר שנוגע לאדם אחר בכדי להניע אותו לעשות מעשה…. בנוסף הנאשם ניסה לגרום לאחר לבצע מעשה מגונה בעצמו תוך שימוש באיום".

זהו לא סוף הסיפור. בהמשך כתב האישום נטען כי קירשנבוים השתמש בתמונות של שחקן הכדורגל מריאל מדריד ופתח חשבון פייסבוק מזויף על שמו. באמצעות חשבון הפייסבוק הזה הוא פנה לשחקני כדורגל צעירים מרחבי העולם, כאשר בכתב האישום נטען כי "הנאשם חיפש נבחרות כדורגל צעירות הנושאות מדים של חברת אדידס בשל משיכתו הספציפית דווקא למדים אלו".

בכתב האישום מתואר איך באמצעות חשבון הפייסבוק המזויך של שחקן הכדורגל מריאל מדריד הצליח קירשנבוים להונות שלושה שחקני כדורגל קטינים מקבוצת מריבור שבסלובניה. בכתב האישום נטען כי קירשנבוים פנה לאותם קטינים וסיפר להם כי הוא יוכל לסייע להם לבוא לשחק בריאל מדריד, וציין כי סבו הוא בכיר במועדון. בתמורה לעזרה, ביקש הנאשם, כך נטען בכתב האישום, לשלוח לו תמונות שלהם במדי הקבוצה וכן תמונות עם תחתונים בלבד.

קירשנבוים נאשם סחיטה באיומים, גרם מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 16 בהסכמה שהושגה במרמה, גרם מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 שלא בהסכמה, התחזות לאחר ועוד.

סנגורו של קירשנבוים, עורך הדין אסף טופול: "פרקליטות מחוז ירושלים נוהגת בדרך לא מקובלת של הגשת כתבי אישום טרם מסירת החלטתה בדבר הגשת כתב האישום לנאשם ולבאי כוחו. מכל מקום, מדובר בהאשמות חסרות בסיס שמרשי כופר בהן ומכחיש את כל המיוחס לו בכתב האישום".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר