תמר ויהודה כדורי ז"ל; מתוך סרטון מצלמת האבטחה (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת, באדיבות דוברות משטרת ירושלים)
תמר ויהודה כדורי ז"ל; מתוך סרטון מצלמת האבטחה (צילומים: מתוך פייסבוק, באדיבות כיכר השבת, באדיבות דוברות משטרת ירושלים)

דעה | רצח בני הזוג כדורי: האם משטרת המחוז באמת מנהלת מלחמת מוחות או שלמעשה אין לה פשוט כלום?

בתוך שלל צווי איסור פרסום, צץ פתאום סרטון. האם משטרת המחוז יודעת מה היא עושה בחקירת רצח בני הזוג כדורי בארמון הנציב, או שאין לה שום מושג וכיוון?

פורסם בתאריך: 10.6.20 13:06

התחושה היא שעובדים עלינו. שמשטרת המחוז חסרת אונים. שאולי כבר בתחילת החקירה לפני כשנה וחצי נעשו מחדלים חקירתיים שהקשו עוד יותר על הפענוח. האם בירושלים של שנת 2020 ייתכן מצב שבו אין דין ואין דיין ברחובות? שבני זוג יוצאו להורג ככה פתאום בביתם, ולאיש במשטרה לא יהיה מושג מה אירע?


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בני הזוג כדורי נרצחו לפני כשנה וחצי. על פי הפרסומים – סימני האלימות היו קשים מאוד. מי לוקח כעת אחריות על דמם? האם שלל צווי איסור הפרסום שמוציאה משטרת ירושלים מסתירים למעשה את העובדה שדמם של בני הזוג כדורי הוא הפקר?

שנה וחצי ללא התקדמות – בעידן טכנולוגי שבו ניתן לגלות צעדת דובים בקוטב הצפוני – זה נראה רע מאוד. אחת מבין שתי אפשרויות: או שמשטרת ירושלים פוגשת פה את הפושע המושלם שהצליח לבצע את הרצח המושלם, או שהרוצח פוגש פה משטרה שלומיאלית. תחליטו מה סביר יותר.



עכשיו יש סרטון. פתאום הוא צץ. הם נרצחו בינואר 2019. הסרטון מופנה לעזרת הציבור ביוני 2020. איפה היתה המשטרה עד היום? מה זה, היתה פה בכלל משטרה? במשטרת ירושלים שותקים בארשת פנים רצינית של יודעי דבר כביכול ולא נותנים תשובות לשאלות – מי לדעתם האיש בסרטון? האם הוא חשוד או אולי פוטנציאל לעד ראייה? היכן היה הסרטון עד כה? האם זה לא הדבר הראשון שהיה עליהם לחפש?

הפאסון הכאילו מבין עניין של משטרת המחוז משאיר את הכל עמום. סטייל איזו חקירה שרלוק-הולמסית. אך כל העת עולה החשש – שום שרלוק ושום הולמס – למשטרת המחוז פשוט אין כיוון.
מפקד משטרת המחוז החדש יחסית, ניצב דורון ידיד, שהתמנה כחודש לאחר הרצח ופתיחת החקירה, יכול וצריך להעיר את הצוות. אולי אפילו להחליף אותו. זה נחוץ לא רק כדי לקדם את החקירה אלא כדי להבהיר לתושבי ירושלים שמשטרת ירושלים היא בעל הבית של העיר, ולא חלילה האיש בסרטון.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לאה

    משום מה אנני מופתעת. במשטרה מחכים שפושע יבוא אליהם בעצמו. לאף אחד אין שום אמביציה לעשות עבודה טובה.

  2. מבין עניין

    כתבה פופליסטית. צח"מ עובד קשה מאוד על המקרה. החיים זה לא CSI.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר