פעילות המשטרה הבוקר במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות המשטרה הבוקר במזרח העיר (צילום: דוברות המשטרה)

ירי הזיקוקים במזרח העיר: 38 חשודים עוכבו לחקירה – צפו באחד המעצרים

במהלך סוף השבוע עצרה המשטרה לחקירה 38 חשודים בירי זיקוקים ותפסה 185 כוורות זיקוקים. "נמצה את הדין עם החשודים שבחרו לחגוג תוך סיכון חייהם וסיכון חיי ורכוש הציבור"

פורסם בתאריך: 11.7.20 19:51

לאור ריבוי התלונות של תושבים מכל שכונות העיר על קולות ירי משעות הבוקר המוקדמות, משטרת ירושלים עדכנה לפני שעה קלה כי החל מיום חמישי ועד לשעות הצהריים היום (שבת) עוכבו לחקירה 38 חשודים בירי זיקוקים. עוד נמסר מהמשטרה כי נתפסו 185 כוורות זיקוקים


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כזכור, כפי שפורסם מוקדם יותר הבוקר ב"כל העיר", החל מהשעה 7:00 בבוקר נשמעו כמעט בכל שכונות העיר קולות ירי ופיצוצים. הרשתות החברתיות געשו ורעשו ובמוקד 100 של המשטרה התקבלו עשרות תלונות. הסיבה לירי – כפי שפורסם – פרסום תוצאות בחינות הבגרות במזרח העיר, אירוע שמהווה סיבה למסיבה בכל שנה.



במשטרה, כך נמסר, ידעו על פרסום תוצאות הבחינות ופעלו החל מיום חמישי כדי למנוע את ירי הזיקוקים. "משטרת ישראל נערכה לאורך סוף השבוע לפרסום תוצאות בחינות הבגרות במזרח ירושלים, מתוך כוונה לאתר, למנוע ולעצור את אלו שבחרו להפוך את חגיגות השמחה, לסכנת הציבור על ידי שיגור זיקוקים מסוכנים", נמסר לפני שעה קלה מהמשטרה. "לאורך הפעילות, שנערכה בנחישות ע"י המשטרה כבר מיום חמישי האחרון ועודנה נמשכת, פעלו כוחות גדולים, סמויים וגלויים ברחבי שכונות מזרח ירושלים, והצליחו להביא לעיכובם/מעצרם של 38 חשודים בגין שיגור, החזקה ומכירה של זיקוקים בניגוד לחוק. בנוסף, הצליחו השוטרים לסכל את המשך הפעלתם של הזיקוקים במוקדים שונים, ותפסו כ 185 'כוורות' זיקוקים, שהוחזקו בניגוד לחוק".

עוד נמסר: "משטרת ישראל תפעל בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה, על מנת למצות את הדין עם אותם החשודים, שבחרו לחגוג תוך סיכון חייהם וסיכון חיי ורכוש הציבור".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שמעון ח

    אנחנו שומעים כל יום ירייות וזיקוקים מענתא ומשועפט והמשטרה לא עושה כלום
    בושה וחרפה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה מילא כל שישי יש זיקוקים בלל חתונה זה כמה שעות ונגמר אבל כח סוף שנת לימודים הם מתחילחם מהבוקר עד שה"משטרה" נאותה לגשת לשם ויעני לעצור כמה ילדים.אם זה היה יהודים היינו במעצר עם כתבי אישום רציניים אבל אסור לגעת חלילה בערבים זה פשיזם
    מדינה ומשטרה בושה

  3. אחד שאכפת לו

    אתמול זה היה איום ונורא יותר מכל יום רגיל, חבל שהמשטרה וממר הגבול לא עושים כלום, אבל כנראה אלו ההוראות שמקבלים מלמעלה, מהשר לבטחון פנים ירום הודו אמיר אוחנה. אחרי שסיימו את ירי הזיקוקים התחילו בפסגת זאב מזרח קולות החאפלה שם הם מכוונים את הרמקולים ישירות אלינו. כשהם סיימו התחיל המואזין בשעה שלוש לפנות בוקר וחוזר חלילה. "בימים ההם אין מלך בישראל ואיש הישר בעיניו יעשה"
    מיותר לציין שהודעות רבות נמסרו למוקד 100 אבל דבר לא נעשה כמו גם בנושא מירוצי המכוניות והאופנועים.

  4. ליזכ

    המשטרה גיבורה על ילדים ונערים ללא מסכהמפגינה גבורה ואלימות!!!!!!

    לאלא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר