תיכון בויאר (צילום: רלי כהן)
תיכון בויאר (צילום: רלי כהן)

טירוף | מסיבת הסיום של שכבת י"ב בתיכון בויאר – התלמידים מתכננים: אפטר פארטי בניגוד להנחיות

ל"כל העיר" נודע כי לאחר מסיבת הסיום הרשמית בתיכון, שמתקיימת בשעה זו תוך שמירה על הנחיות הקורונה, מתכננים חלק מהתלמידים לקיים אפטר פרטי בווילה פרטית מחוץ לירושלים. במטרו-ווסט רעננה זה הסתיים עם עשרות חולים - האם מישהו יעצור אותם?

פורסם בתאריך: 12.7.20 20:30

מי יעצור אותם? הערב, ראשון (12.7) מתקיימת בתיכון בויאר בירושלים מסיבת סיום של תלמידי שכבת י"ב. מסיבת הסיום בבית הספר מתקיימת תוך הקפדה מלאה על הנחיות משרד החינוך ומשרד הבריאות – תוך הפרדה מלאה בין הכיתות השונות. אולם ל"כל העיר" נודע כי בסיום המסיבה הרשמית, מתכננים עשרות מתלמידי השכבה לקיים מסיבת אפטר פארטי פיראטית בווילה מחוץ לירושלים, מסיבה אשר תתקיים ללא שום הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


האם בעוד פחות משבוע יתברר כי בדיוק כמו במסיבת הסיום של תיכון מטרו-ווסט ברעננה ידבקו עשרות מהתלמידים בקורונה?

הורים לתלמידים בבויאר אשר פנו ל"כל העיר" נשמעו הערב מבועתים מהאפשרות שמסיבה כזו תצא אל הפועל. לדבריהם, הילדים מפעילים מכבש לחצים האחד על השני וכך גם על ההורים כדי שיאשרו להם לנסוע למסיבה.

על פי המידע שהתקבל אצל "כל העיר" – בשלב זה ישנם כמאה הורים אשר אוסרים בצורה חד משמעית על ילדיהם להגיע למסיבה, אולם לדברי חלק מההורים – במסיבה עדיין צפויים להשתתף כ-150 תלמידים אחרים מהשכבה.

מנהלת התיכון דפנה מנשה ברוך סיפרה באירוע כי התקשרו אליה מהמשטרה במטרה לבקש מהתלמידים לא לקיים את האפטר פארטי, וכי אין אישור חד משמעי לערוך את המסיבה כי קיומה בניגוד להגבלות הקורונה. לדבריה, אם התלמידים והתלמידות יקיימו את המסיבה הם יכתימו את בית הספר ויסכנו את בריאות חבריהם.

ממשרד הבריאות נמסר כי "קיים איסור ברור בנושא, אכיפה בסמכות משטרת ישראל".

מעיריית ירושלים נמסר התייחסות דומה: "מאחר שמדובר באירוע פרטי, לעירייה אין מה לעשות. מנהלת בית הספר תתבקש לדבר שוב עם התלמידים על הכללים".

"כל העיר" פנה גם למשטרת ירושלים, שמתחמקת ומוסרת כי "לא מוכרת אצלנו מסיבה שכזו".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם מסיימי יב' בבי"ס 'זיו', חגגו לפני שבוע באפטר פארטי בוילה באיזור ים המלח. רוב ההורים, לא רק שלא אסרו, אלא אף עודדו והשיח הכללי היה ש'זו החלטה שלהם' וש'מגיע למסכנים, הם כבר סבלו מספיק, שלא יקחו מהם גם את זה'. קבוצת הווטסאפ של ההורים הייתה שיח שכולו ניתוק. בינתיים לא ידוע על נדבקים. כיוון שמסיבת ה'אפטר פארטי', למרות שמה, התקיימה שבוע לפני מסיבת הסיום עצמה שהתקיימה אתמול, לא נותר אלא לקוות שאלו שחגגו בשבוע שעבר, לא יגרמו להדבקה של סביבתם. חוסר אחריות משווע, ויאוש גמור…

  2. הנאשם לכלא

    מבין אותם, ככה זה שהנאשם וחבורתו עושה דין לעצמם ומחזיקה את האזרחים בחוסר ודאות.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סביר להניח שזה כך בכל התיכונים בירושלים, ובכל התיכונים בארץ. בינתיים עוד לא קם הכוח שיכול ורוצה לעצור את מסיבות האפטר פארטי הזוועתיות הללו, שגם בימים כתיקונם זו סכנת נפשות לשלומם של הילדים. סכנה מהרעלת אלכוהול, והיו בעבר גם מקרים של תקיפות מיניות בחסות אותו אלכוהול. תוסיפו לזה את הקורונה, ותקבלו פצצה מתקתקת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר