מתחם קאנטרי רמות (צילום: מתוך חוברת המכרז של עיריית ירושלים)
מתחם קאנטרי רמות (צילום: מתוך חוברת המכרז של עיריית ירושלים)

פורסם המכרז להפעלת קאנטרי רמות: המתחם יפעל גם בשבתות ובחגים

במכרז, שפורסם השבוע על ידי עיריית ירושלים, מצוין כי המקום יפעל בסופי שבוע, כמו בריכת רמות הוותיקה. יחד עם זאת - על פי המכרז מנהל אגף הספורט יהיה רשאי לשנות את שעות הפעילות. האם הציבור החילוני צריך לחשוש?

פורסם בתאריך: 13.7.20 13:16

עיריית ירושלים פרסמה השבוע מכרז להפעלת מתחם קאנטרי רמות. על פי המכרז, הקאנטרי כולל בריכת שחייה, חדר כושר, חדרי סטודיו להדרכת חוגים, פעילויות ספורט, שטח לקפיטריה, מדשאה הכוללת מתקן משחקים לילדים, מלתחות ועוד.

על פי תנאי המכרז, נראה כי הקאנטרי, כולל הבריכה, יפעל בשבתות ובחגים – בדיוק כמו בריכת רמות הוותיקה. תחת הסעיף ימים ושעות פעילות נכתב כי "מרכז הספורט יפעל באותה מתכונת שפעלה בריכת רמות אלון הישנה ובהתאמה". יצוין כי בריכת רמות הישנה פעלה, כאמור, בשבתות ובחגים. על פי לוח הפעילות לחורף 2019/2020 – הבריכה פעלה בשבתות החל מהשעה 9:00 בבוקר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יחד עם זאת, מיד לאחר מכן נכתב במכרז כי "ייתכנו שינויים בימים ושעות הפעילות – שינויים אלה יקבעו בהתאם לשיקול דעת בלעדי של המנהל", כאן עולה השאלה האם לציבור החילוני-פלורליסטי ברמות ובירושלים בכלל יש ממה לחשוש? המנהל, יש לציין, הוא מנהל אגף הספורט או כל מי שהוסמך על ידו לערוך שינויים בהסכם.

כידוע, לפתיחת הקאנטרי בשבתות ובחגים יש מתנגדים, בהם חברי מועצת העירייה החרדים, רבני שכונת רמות ועוד. יחד עם זאת – יצוין כי ראש העיר משה ליאון ציין במספר מקרים בעבר כי הקאנטרי יפעל בשבתות ובחגים.

כך או כך, על פי תנאי המכרז – מפעיל הקאנטרי יהיה מחויב בהפעלת שעות רחצה נפרדות לגברים ולנשים בהיקף של לפחות 20 שעות, אך לא יותר מ-50 אחוזים מסך שעות פעילות הבריכה. עוד מצוין במכרז כי בשעות ההפרדה "יקפיד המפעיל על סגירת מתחם הבריכה בלבד, לכניסת גברים/נשים בלבד בהתאם לזמנים
שיקבעו בשיתוף נציג עיריית ירושלים… על המפעיל לדאוג, על חשבונו, לווילונות חשמליים להסתרת הבריכה בזמני רחצה נפרדת, הן על חלונות הבריכה והן על חלונות חדר-הכושר. הווילונות בבריכה יחלו מגובה הדלתות ועד הרצפה".

בנוסף, על פי תנאי המכרז – בקאנטרי תופעל קפיטריה חלבית וכשרה, אשר בניגוד למתחם כולו לא תפעל בשבתות ובחגים אלא רק בימי חול".

כמו כן, במכרז נקבע כי פעילות החוגים למבוגרים תהיה בהיקף של לפחות 36 שעות שבועיות. המפעיל יהיה מחוייב במינימום של 12 שעות שבועיות של חוגים נפרדים לגברים ונשים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. נגה

    כל הכבוד הגיע הזמן להבין שסטטוס קוו זה לא ללכת לקראת החרדים אלא לתת גם (ולו קצת) מקום למי שרוצה ורחמנא לצלן יש לו זכות לחוות מתוך השקפת עולם אחרת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר