שלט החוצות שהושחת בגשר מעל כביש בגין (צילום: פרטי)
שלט החוצות שהושחת בגשר מעל כביש בגין (צילום: פרטי)

אין בושה: תמונותיהן של אחיות הדסה בשלט החוצות בבגין הושחתו

תמונותיהן של אחיות הדסה, שמופיעות בשלט החוצות שנתלה בגשר מעל כביש בגין, הושחתו. ד"ר רלי אלון, סמנכ"לית הסיעוד ומקצועות הבריאות בהדסה ל"כל העיר": "צר לי מאד שבתקופה מאתגרת זו מישהו בציבור ראה לנכון שפניה של אחות אינן ראויות להוקרת תודה באופן ציבורי"

פורסם בתאריך: 19.7.20 08:53

שוב התופעה המבישה של השחתת תמונות של נשים משלטי חוצות ברחבי העיר מרימה את ראש – במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי שעבר הושחתו בבורטליות תמונותיהן של אחיות הדסה, שמופיעות על גבי שלט החוצות שנתלה בגשר שמעל כביש בגין. לעומת זאת תמונותיהם של האחים נותרו שלמות – נראה כי מי שהשחית את התמונות בכוונת זדון עשה זאת מתוך מטרה של הדרת נשים מהמרחב הציבורי בירושלים.

בהדסה הגיבו בזעזוע עמוק למקרה ההשחתה, במיוחד בימים אלו שבהם האחיות והאחים במרכז הרפואי פועלים ופועלות למען הציבור על רקע משבר הקורונה ובצל החשש מהתפשטות הנגיף.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ד"ר רלי אלון, סמנכ"לית הסיעוד ומקצועות הבריאות בהדסה, מוסרת ל"כל העיר" כי "אחיות הדסה עושות את עבודתן במסירות ובמקצועיות במשך כל השנה ובתקופה זו בעיקר – לרווחת החולים והמשפחות, תוך תחושת שליחות לאומית. זאת צד לצד עם אחי הדסה ושאר בעלי התפקידים. צר לי מאד שבתקופה מאתגרת זו מישהו בציבור ראה לנכון שפניה של אחות אינן ראויות להוקרת תודה באופן ציבורי. אחיות ואחי הדסה יטפלו מדי יום בכל אדם הזקוק לכך ללא הבדל דת גזע ולאום. אני גאה בצוותים שלנו בהדסה, נמשיך להוביל אותם למצוינות".


שלט החוצות לפני ההשחתה (צילום: דוברות הדסה)

שלט החוצות לפני ההשחתה (צילום: דוברות הדסה)


הקמפיין הפרסומי של הדסה, שעלה בשבועות האחרונים, בין השאר בשלטי חוצות ברחבי העיר, מאיר בזרקור על עבודתן ועבודתם של האחיות והאחים בהדסה. בשלטי החוצות מופיעות פניהן ופניהם של האחיות והאחים.

אין זו הפעם הראשונה שבה מושחתות תמונות של נשים משלטי חוצות בירושלים. לפני כשנה וחודשיים הושחתה משלט חוצות בכניסה לעיר דמותה של עדי פליקס, בלשית ביחידת הבילוש ומשמר הגבול במשטרת ירושלים, שמופיעה בסדרת הדוקו "מחוז ירושלים" ב"כאן 11". לפני כשנתיים וחצי הושחתו דמויות נשים משלט חוצות של ערוץ 12, שנתלה מעל כביש בגין – בשלט הושחתו הדמויות של עלמה זק, רותם סלע, יונית לוי ושני כהן.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל האזור מצולם.
    שיפתחו מצלמות ויגיעו אל האחראים שיתנו דין על המעשה.

  2. ירושלמית חילונית

    נו.מה חדש? החרדים המטורפים אוכלי חינם משועממים.נלוואי והיו נופלים מהגשר ושוברים את הראש

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רשעים ארורים מי שעושה דברים כאלה פשוט נבל ברשות התורה

  4. אני

    תפסיקו לחפש את הבושה, כי מי שעושה דבר כה לא מתבייש ולא יתבייש. תתחילו לחפש את האכיפה ואת ההרתעה. תבדקו מי החרדים הבטלנים שעשו את זה. הרי כל האיזור מצולם. העונש חייב להיות מאסר + סגירת הברז של כספי הציבור המוזרמים לחשבונותיהם + קנס כספי שמן. רק כך יפסקו מעשי הוודנאליזם של החבר'ה הטפילים הללו, שרק יודעים לקחת ולקחת ולקחת מהמדינה, ובתמורה רק מציעים הרס ונזק. הגיע הזמן שהרשויות יפסיקו להיות מופתעות ונדהמות, ויתחילו לאכוף את החוק ולהעניש בחומרה. רק זה יפסיק את ההתנהגות הנפשעת הזו, שנובעת משעמום, מחינוך קלוקל, ומהידיעה הברורה של הפורעים, שאף אחד אף פעם לא מעניש אותם על פשעיהם. נמאס. זה חייב להיפסק

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר