איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)
איחוד הצלה (צילום אילוסטרציה: דוברות איחוד הצלה)

תאונה טראגית סמוך להר הזיתים: רוכב אופניים חשמליים בן 35 התנגש במכולת אשפה ונהרג

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת התאונה ביצעו פעולות החייאה ברוכב האופניים, ששכב סמוך למכולת האשפה. הוא פונה במצב אנוש לבית החולים, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו

פורסם בתאריך: 13.8.20 12:17

תאונה טראגית התרחשה הבוקר, חמישי, ברחוב אל חרדוב, סמוך לא-טור ולהר הזיתים – רוכב אופניים חשמליים נהרג לאחר שהתנגש בעוצמה במכולת אשפה. צוותי ההצלה פינו אותו במצב אנוש לבית החולים, תוך כדי פעולות החייאה. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מאיחוד הצלה נמסר כי "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על רוכב אופניים חשמליים כבן 35 שנפצע אנוש בתאונה עצמית ברחוב אל חרדוב בירושלים".

אמיר השלמון, חובש באיחוד הצלה, שביצע בו פעולות החייאה, מתאר: "הגעתי ראשון למקום מביתי שבסמוך ונתקלתי ברוכב אופניים חשמליים ששוכב בסמוך לפח אשפה כשהוא ללא הכרה. לדברי עוברי אורח הוא התנגש במכולה של אשפה (תוך כדי נסיעה בירידה) ונחבל קשות בראשו. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע דפיברילטור של איחוד הצלה ומתן שוק חשמלי. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש שם נאלצו לקבוע את מותו".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לא-טור בירושלים, בעקבות דיווח על תאונת דרכים של רוכב אופניים חשמליים שנפצע קשה (על פי גורמי הרפואה) ופונה לבית החולים. מתחקור ראשוני עולה חשד כי מדובר בתאונה עצמית. בוחני המשטרה ממשיכים לחקור את הנסיבות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר