בנייה במעלה הזיתים (צילום: טס שפלן)
בנייה במעלה הזיתים (צילום: טס שפלן)

ההחלטה החריגה בעירייה: כ-100 משפחות במעלה הזיתים יקבלו מועדון נוער חדש

מועדון נוער חדש, בהשקעה כוללת של כ-3.5 מיליון שקלים, מתוכנן להיבנות במעלה הזיתים, הסמוכה לראס אל עמוד. חברת הקואוליציה לורה ורטון: "זה לא סוד שעיריית ירושלים מתעלמת מהצרכים של מזרח העיר"; העירייה בתגובה: "העירייה מקדמת במקביל מבני ציבור לכל המגזרים"

פורסם בתאריך: 6.9.20 16:14

האם העירייה מקימה מועדון נוער ליהודים בלבד? כחודשיים לאחר שהוגשה תוכנית לאישור בנייה של מועדון נוער בשכונה "מעלה הזיתים" הסמוכה לשכונת ראס אל עמוד, מתברר כי על פי פרטי התכנית, הוחלט בעירייה באופן חריג כי השימוש במבנה הציבור ישמש רק את דיירי המתחם – כ-100 משפחות יהודיות בלבד.

הפרויקט נמצא כיום בשלבי תכנון מתקדמים וכ-200 אלף שקלים כבר הוקצבו לפיתוחו על ידי העירייה, עלות פרויקט הבנייה הכוללת נאמדת בכ-3.5 מיליון שקלים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


חברת הקואליציה העירונית לורה ורטון (מרצ) מציינת כי "זה לא סוד שעיריית ירושלים מתעלמת מהצרכים של מזרח העיר כבר שנים ארוכות. בזמן שליותר מ-350 אלף תושבי מזרח העיר יש רק שלושה מועדוני נוער, העירייה מחליטה לאשר בניית מועדון נוער לכ-100 משפחות בלבד החיות בהתנחלות מעלה זיתים".


מזרח ירושלים - שכונת סילוואן (צילום: אולבייה פיטוסי)

מזרח ירושלים – שכונת סילוואן הסמוכה למעלה זיתים (צילום: אולבייה פיטוסי)


מהעירייה נמסר בתגובה: "המועדון במעלה הזיתים נמצא בשלב תכנון ראשוני. העירייה מקדמת במקביל מבני ציבור לכל המגזרים, ובכלל זה במזרח ירושלים. לפני מספר חודשים הושלם מבנה נוער בואדי ג'וז, ובנוסף מתוכננים מועדונים במסגרת בינוי מתנ"סים בא-טור ובעיסוויה, וכן בית תרבות בשיח ג'ראח, כמו גם מרכזי יום לקשיש ואולמות ספורט".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר