הפגנת ענק בבלפור - למעלה מ-10,000 מפגינות ומפגינים (צילום: אוהד צויגנברג)
הפגנה במתחם בלפור (צילום: אוהד צויגנברג)

בעקבות ויכוח על ההפגנות בבלפור: גבר מירושלים חשוד כי תקף וחנק הלילה את אשתו

משטרת ירושלים עצרה הלילה גבר בן 76 בחשד כי תקף וחנק את אשתו בביתם, לאחר ויכוח פוליטי שפרץ ביניהם על ההפגנות בבלפור; מעצרו הוארך

פורסם בתאריך: 21.9.20 11:48

בעקבות ויכוח על ההפגנות בבלפור – גבר בן 76, תושב ירושלים, חשוד כי תקף וחנק הלילה את אשתו. משטרת ירושלים הוזעקה לביתם של הזוג ועצרה את החשוד.

מבירור ראשוני של המשטרה עלה כי בין השניים פרץ ויכוח סוער על ההפגנות שמתקיימות מדי מוצאי שבת בבלפור נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, נגד טיפול הממשלה במשבר הקורונה ונגד השחיתות השלטונית. אמש, מוצאי החג, כפי שפורסם ב"כל העיר", התקיימה הפגנה נוספת סמוך לבית ראש הממשלה, מדובר בשבוע ה-13 ברציפות שבו מגיעים אלפי מפגינים לכיכר צרפת. במהלך הלילה השוטרים הגיעו לביתו של הזוג לאחר האישה התקשרה למשטרה ודיווחה כי בעלה תקף אותה באלימות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בדיון הארכת מעצרו של החשוד הבוקר, שני, בבית משפט השלום בירושלים טען נציג המשטרה רס"ב עו"ד שלומי בן דור כי "מבירור עולה כי החל ויכוח ביניהם על רקע פוליטי, החשוד השתולל ודחף את האישה, היכה אותה בידיה וחנק אותה". נציג המשטרה הציג בפני בית המשפט דוח שמתאר סימני חניקה בצווארה ומכות בידיה. "החשוד נעצר לחקירה ובחקירתו אישר שהיה ויכוח שיצא מכלל שליטה", המשיך וציין נציג המשטרה בבית המשפט, "ומאשר שהיה עימות פיזי וריתק אותה למיטה ותופס בידיה, הוא מכחיש כי הוא ביצע בה את החניקה והאחיזה בצוואר".

נציג המשטרה הוסיף ואמר כי מדובר בחשוד שבשנת 2012 הורשע בעבירות אלימות כנגד אותה בת זוג.

סנגורו של החשוד, עו"ד שי ויזלברג מהסנגוריה הציבורית, טען במהלך הדיון כי "מדובר באדם מבוגר מאוד, שלמעשה מודה בחלק של התקיפה, הוא חלוק לעניין החניקה". הסנגור ביקש מבית המשפט להרחיק את החשוד מירושלים, במקום להאריך את מעצרו.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בארבעה ימים, השופט ירון מינטקביץ החליט להאריך את מעצרו של החשוד עד מחר, שלישי בצהריים. "אני ער לגילו של המשיב ולדבריו ביחס למצבו הרפואי" ציין השופט מינטקביץ, "אך מנגד, לחובתו הרשעה קודמת בעבירה דומה. בשים לב לכל אלה, לא ראיתי מנוס מלהורות על מעצר המשיב אך ניתן למצות את החקירה בזמן קצר הרבה מהמבוקש".


עו"ד שי ויזלברג (צילום: פרטי)

עו"ד שי ויזלברג (צילום: פרטי)


עו"ד ויזלברג מסר הבוקר בתגובה ל"כל העיר" כי "מרשי משתף פעולה עם המשטרה באופן מלא. מדובר בוויכוח בין בני זוג. אנו מקווים כי ככל שיתבררו העובדות לאשורן יופרך החשד".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. גליה

    לא עוזר שהוא משתף פעולה לא פשוט בדיחה. מה זה להכות ולחנוק שלא נדבר על העבר.

  2. שי

    גרסה חדשה ל"רצח על רקע רומנטי": ניסיון רצח על רקע פוליטי. שלומי הלר, מה נסגר אתך? זה באמת משנה מה היה הטריגר לאלימות, ואם בני הזוג התווכחו על הפגנות בבלפור או על מצב חשבון הבנק? קח אחריות על הפרסומים שלך, הקליק בייט הוא לא חזות הכל.
    מקווה שהתוקף ישלח למאסר ושאשתו תזכה לקצת שקט ותחושת בטחון.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בית
    בטח האישה בעד הנפננות כי הי חושבת על העתיד של הילדים שלה והגברנגד ההפגנות כי הוא השוט אלים כול מי שמצביע ביבי לא שפוי בדעתו

  4. זאב

    יש להפסיק את ההפגנות שאם בגלל זה העם יצא לבחירות השמאל יפסיד 5 מנדטים וכחול לבן יעלמו.

  5. אזרחית

    כשהתחלתי לקרוא את הכתבה ידעתי כאשר אגיע לתגובות יגידו שהגבר שייך לבוחרי ביבי… לא נמאס לכם???? אני בחרתי ביבי ואני רחוקה שנות אור מאלימות בכל צורה שהיא. אל תחשבו שכל מי שמפגין הוא איזה מלאך משמיים שמעולם לא גידף או הרים יד..

  6. מחמממ

    הוא חלוק לענין החניקה.!!!!!…שתחנק אתה והוא אמן..
    עוכרי דין זיהמתם את המדינה שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר